Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNárod si žádá oběti
Autor
Claudia Angoli
Eva se napřáhla a zasadila muži ležícímu na zemi ránu obuškem.
„Ty špinavá svině!“ zařvala, až jí od úst odlétla slina. Muž zakvílel bolestí a schoulil se do klubka. Evu jako by to ještě víc rozzuřilo, ječela a kopala do něj. Když se pokusil zvednout, dala mu střevícem ránu přímo do čelisti. Pokoušel se odplazit a přitom kňučel jako poraněné zvíře.
Eva doklopýtala na svých vysokých podpatcích ke křeslu a posadila se. Vyčerpaně si podepřela hlavu a nespouštěla pohled ze zmučeného muže. Už si nevěděla rady. Co má ještě udělat? Nic už na něj nezabíralo.
Na dveře diskrétně zaklepal mladý plukovník. Vstoupil dovnitř, srazil podpatky a zahajloval.
„Jednání začne přesně za pět minut, mein Führer.“
Adolf Hitler se ztěžka zvedl ze země, vzal ze stolku hřeben a upravil si patku. Eva ihned vstala z křesla a přidržela mu sako uniformy. Ztěžka se do něj vsoukal.
„Co se dá dělat,“ řekl jí mezi dveřmi, „musíme pokračovat později. Národ si žádá oběti.“
7 názorů
Claudia Angoli
01. 06. 2017Opět děkuji :-)
Claudia Angoli
09. 03. 2017Velmi děkuji, Lakrov.
Kdo je Eva mi dochází při čtení slov ...zaklepal mladý plukovník... Takhle by se mělo psát o neslavně slavných, říkám si, takže chválím a tipuji.
Claudia Angoli
05. 03. 2017Díky, K3.