Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž není, není...
Autor
Muamarek
Že tu po mně bordel zbývá?
Když mně chybí štětka
Bez ní výzva přívětivá
se zmarem se setká
Jedna štětka hodně dělá
šikla by se zrovna
Mísa by se čistá skvěla
takhle jsou v ní…
33 názorů
Úžasné! Schovej si to na 30. dubna a pak bys mohl srdce k boji vytasit... (třeba s názvem Májová romance), neboť jsi zde za extraslušňáka ; -))
Pavle, dík :-))))
To mě teď napadá:
Byl pozdní večer – první máj –večerní máj – byl právě čas.Podivný zval ku míse hlas,kde skutečný začínal Ráj.O míse šeptal tichý vzdech;kypící břuch lhal jídla žel,svou píseň žlučník střevům pěl,náhodou měl však hrozný pech.Štětka pak chybí v křovích stinnýchruka jen chytné každý stvol,člověk se dojímal, vol jak vol;a slunce jasná světů jinýchbez štětky nezazáří vícev záchodcích v naší republice....
White: A o to šlo :-))))
Díky, Lampičko :-)))
Zbora: Když Ty máš přesně jen na střed :-))) Pro mě je přesně do mísy :-))) Jinak by to bylo mimo mísu... :-)))
Pěknej den všem :-))
mno....sice to není mísa jídelní
ovšem, ...co zanechá v ní návštěva nedělní
co pořád kdo má teď s těmi mísami?
se štětkou aby člověk chodil
radši
po kraji
.....
:):)
Whitesnake
06. 03. 2017ta první je tak chytře morbidní a odporná :-)
Zbora: Mířit přesně můžeš, ale fleky jsou někdy mrcha a nejdou dolů :-)))
Karpatský knihomoľ
06. 03. 2017:-)
Třeba si jí těsně před Tvou návštěvou inkriminované místnosti někdo odnesl domů, případně přilepený text může být výzvou, aby se člověk snažil mířit přesně.
Agáto, Diano, Goro - díky Vám všem moc...
Poslední slůvko nechávám na doplnění především Kočkodanovi - myslím, že jedině on ví, že tam má být výraz "rouna" :-)))))
Tipla bych si, že štětku někdo ukradl. Ale jinak sdílím Irenčino nadšení! (Poslední slůvko je velmi jasné i tak! Takhle to vyzní lépe....) :-))))****
Výborný nápad...s tím vylepením na petřínské toaletě jsi zabodoval!!! Možná jsi mohl složit rovnou sonet, aby počtení bylo delší:-)
Dík také za krásné fotky, kromě záchodové jsou kouzelné ty s katedrálou a dlouhé stíny a paralela básníků:-) Moc vydařené.