Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serostou
Výběr: Print, hermit
05. 04. 2002
17
0
5112
Autor
Climaster
rostou
jak omšelé věty
trčící z úst,
jak zohýbané větve
mezi kořeny,
černý inkoust
místo smůly
místo barevných slz,
zavři se
ano zavři se
k nám
Tak jak jste se domluvili?
Snad už nesedíte či neležíte někde pod křem zmoženi úrodou?
..:o))..no jak se dalo čekat zůstalo to jen u řečí...bohužel...ale já bych podobnou akci rozhodně podnikl...chtělo by to asi víc lidí...:o)))
kolik je "víc lidí", božínku...???
hlavně z toho nedělejší písmácké lesní shromáždění :)))
další? ono už nějaké bylo?...já spíš myslel jen vyjet někam na chatu do nature....na vejkend...:o)
no, to by bylo pěkné... "další" jsem myslela... jakože hodně lidí - písmáckej sraz a tak pod. ... to už jaksi mé útroby nemají dost sil zvládnout :))
...ne to néé...a hlavně by to bylo z hlediska místa v určité chatě dost nemožný...no poslal jsem zase avízka těm předešlým debatníkům a třeba se ozvou...:o)
No moje chata je Vám otevřená:-)))
Já, Clim, kafka, Print, kalais a Nuitík...na těchto lidech to teď leží..jestli domluvíme datum tak nevidím problém:-))
..přesně tak!!...tak lidi koukejte se vyjádřit...já jsem pro..:o)..a klíďo estli to dovoluje kapacita někoho přibrat...:o)
já chci taky něco najít...nebo spíš hledat :-)))...***...
...přidávám se jo? :-)....jestli můžu....i s náhradníma očima..
jasny:o)..tak..Krel, kalais, Paja, mee....no vida..:o))..pomali ale jiste...:o)
kalais: co tomu řeknou ochranáři přírodní??
asi nic, když jim o tom nepovíme :o)))))
báseň nice moc... ;-))))
t
v!
a na houby už s vama asi nepudu, všecko ste mi vysbírali!!!! ):-E
:o))))
*********************
já bych se i zavřel
ale jak potom
býti démonickým?
*********************
Já když čet, že rostou, tak jako vášnivý sběratel hub jsem zbystřil sluch...
Ale nelituju, že to bylo o něčem jiným a ....a ...krásným...
*!
:-)) a pak že nerostou :-))))) sice jsem nenahlídnul, o čem to vlastně je, ale čte se to příjemně, je to takový zajímavý a za přečtení to stojí, proto dávám TIP :-)
...je to tak lepší...nemyslím formu...přece to nemůžu říct jen tak...:o)
jen tak ne, ale možná víc přiblížit, ale jak chceš, je to na tobě jako všecko tvoje
lepsi zavrit se k vam, nez nekam, kde budu videt...
heled, to je dobryyyyy!!!!***
Monty_Python
05. 04. 2002Monty_Python
05. 04. 2002
:o)))...ty taky...jsem čet nedávno...myslím, že v MfDnes ceny drog...a DÁVKU marihuany člověk sežene za 250,- :o)))
Monty_Python
05. 04. 2002
rostou, rostou? ... no ... si pamatuju, jak jsme tohle pokřikovali na holky z šesté a sedmé třídy ... :-))
vynikající.... tahle báseň mě zcela nadchla... především konec mě složil pod stůl...
Clim.: já se omlouvám, že si dělám srandu, ale asociacím se čovek neubrání... :-)) Jinak báfničku nemůžu hodnotit, papoušek je příliš hloupé žvížátko a na takovýhle věcišky prostě nemá...
...no tak jsem to nemyslel..jako aby se někdo omlouval...prostě je jen vidět, že záleží i na názvu...:o))).."rostou" je fakt dost..asociativní..:o))))
JÁ HULENÍ NIKDY NEKUPOVALA - JÁ HO PĚSTOVALA - A MYSLIM PRODÁVAT MARIHUANU?! - TO JE HŘÍCH!!!!!! - SAKRA! UŽ DRŽIM HUBU:))
diskuze místy převyšuje báseň, která je taky dost povedená...
Print: už aby rostly..:-))
Koukám, že to tady je jako na srazu mykologů ...anebo u jakýchsi dešifrovačů. Také si nejsem jist, že vím, na čem jsem.
Print: nejni nad to si pěkně po ránu vyrazit do lesa...mlask už aby to bylo:-)))
Víš jak se na to těším!!!!!! Košíček mám stále v pohotovosti a kudličku taky!:-))) Pojď se mnou!!!!!!
Mozarte...:o)..uznávám, že to není nic moc..(nic)...ale nijak jsem se z tvé kritiky nepoučil...
hele to nejni špatnej nápad...takovej mini písmáckej sraz kolem čtvrtý ráno:-))
kudlička, košíček a všude samej hříbek:-))) jsem pro...
Jen aby nám ten košíček někdo nerozdupal!:-))) Musel by to být ovšem opravdu MINI srázek! V houfu se to nedá!.-)))
Clime: no, já sbírám suchohřiby a všechno jedlý... Lysohlávky zatím nee, ale tady na Moravě rostou a dost!:-)
no já myslím, že ve dvou to jde...košíček si pohlídáme:-))) jen nevím jestli k brněnským či olomouckým lesům:-)))
Clim: jojo...tady na moravě by sis užil:-)))
..no když můžu jít s váma..rád se přidám..:o))..a můžem si pak rovnou uvařit smaženici..:o)))
chmm...tak to bude fakt dost veselý:-)))) myslím, že by to šlo u mě na chatě...tam budeme v ústraní:-))
...to zas né..máme chatu na vysočině...a tma je hub...zrovna loni jsem sbírali jen praváky..:o))
no já mám taky chatu na vysočině:-)) a houbiček tam je fakt dosti po libosti a závistivcům k zlosti:-)))
joo kalais..klíďo taky..:o))..teda jaká je kapacita tý Tvojí chaty krele?:o))
no tak 7 slovy sedm lidiček by se tam vešlo:-))) ale já myslel, že to má být mini sraz:-))) i když kdo mě zná, ví že já jsem mini dost:-)))
...no já klíďo nebudu vstávat v ty čtyři a počkám na vás až se vrátíte..:o))..aby jsme si nerozšlapali košíky..:o))..
to je jasný kafka musí s náma...!!!:o))
Kalis - některý houby rostou i vysoko na stromech, budeš se hodit!:-)
Climo!!! Ty lenochu!!! Budeš mezitím na chatě loupat cibuli a vůbec dělat všechny přípravné práce na smaženici a pak ji uděláš celou! Teda...pokud ji umíš!:-)
chm...:-)))
takže kafka, kalais, Print, Clim a já:-))))
na tom něco bude....
Print...jo kuchtík jsem dobrej..akorát všechno smažím na kari..:o))..lenoch nejsem...klíďo vstanu..to byl jen návrh..:o))
kalais...bidla vítáni..:o))..
takže já a Print sbíráme...Clim kuchtí...kalais sbírá z korun stromů:-))))
no to je nápad!!
abychom se moc nenadřeli a měli síly na sbírání!!!!
Printe Ty jsi hlavička:-)))
Teda... já už jsem mimo. Odpovídala jsem Climovi asi sedm chlívků nad náma ;-))
Kaffinko!! Druhá možnost je, že tě my ponesem v košíku! Je to lepší?:-)))
Clime - pak si vyber ještě nějakou ženskou!:-)
Tak to ne. Já půjdu po svejch. Tudle mě můj milý vzal na záda a prasklo mu kolínko. Již jsem poučena. Leda byste mě strkali před sebou. :))
kafka...no samozřejmě, že nemusíš...ale přijdeš o výtečnou smaženici..:o)))
...Print..o.ka :o))..a jaká, že je teda ta kapacita??:o))
o))) Já tě teda budu strkat před sebou!! Ale kudličku bys mohla nýst, ne?:-)))
:-)))
CHMM...chaos, takže bych to udělal tak, že bychom se dohodli takto:
na houby jde veškeré osazenstvo a basta fidly na plechový bubínek:-))))
a smaženici vaří Clim:-)))
Clime:))) no, já nevím, jak ma Krel velkou tu chatu, že...to se zeptej jeho, ale prý dobrých lidí se hodně vměstná!.-.)))) A tobě by dozajista nevadilo, kdyby se na tebe někdo jinej mačkal, ne? Myslím...ehm...nějakou lepou písmačku... Já vím, že sám nemám šanci!.-o))))))
Kudličku jo, ale jenom zavřenou. Kdo ví, jaké se nám tím postrkováním podaří vytvořit akrobatické kousky a nechci vás, hošánci, zraniti. :)))
Krel - ale on se doma sám bojí, chápej!..))) (Je to záminka, ale proč mu nevyhovět!:-))))
:-))))
no musíme to nějak vymyslet aby na Tebe printí taky nějaká připadla:-)))
kapacita je 7, ale nacpe se nás tam víc...:-)) což některým neva se zdá:-)))
no estli budu vařit pro všechny, tak by to chtělo necky a 40 litrů mléka...:o))...o.ka dobrý jsem přeci všichni...a mačkat se rád budu!!...:o)))
Mlíko si vezmem od mlynáře kterej je kilák od chaty, za naštípání dřeva a nebo mu slíbíme část smaženice:-)))
..ne to neee...akorát estli půjdou všichni na houby, nemuseli by zrovna trefit ty jedlý..:o))
podle Climovi receptůry asi určitě:-)))
necháme se překvapit, ale pozor všem kadibouda je jenom jedna a je padesát metrů od chaty:-)))
jsem zvědavá, jestli na vás nějaký houby vůbec v lesíčku čekají ;-))) nebo už zazněl měsíc, v kterém se (po)vyráží? :)
o))))) Hlavně, že jsou tam ty stromy... Pak už nemám z ničeho strach! Jdem na to!:-))
Až porostou teda...
I když Clim píše, že ROSTOU!:-))))
co budeme dělat, když nevyrostou? co když Climík kecal tady v tý básničce? co když nás chce jenom dostat do hlubokých lesů a tam má ušitou nějakou povedenou boudu? :))
rostou...sice nevím jestli houby...;o)..to je detail..můžem koupit buřty..a uděláme guláš..:o))
heleď, ale já nejím houby....nevadí, půjdu na maliny budu kecat voloviny...kam jedem? No? :o))
no já si taky myslím, že o houby nakonec ani moc nepůjde:-)))
takže na kdy to tak vidíte?
No jo...možná máš pravdu Kaffi...Clim vlastně chce boudu a do ní tebe a kalais... Ostatně vidíš - už mu nejde o houby, už by mu stačily jenom buřty... barbar houbovej!:-)))
Takže my s Krelem půjdem fakt na ty houby!:-)))
..no já mám free víkendy do poloviny května krom tohodle a 24-26.4....
já vám nevím...
mně se ten perníček babě loupat nechce... halt jsem asi zBABĚlec a dobře vím, jak se po perníčku končí
Tak to teda ne!!!! Mně jde především o ty houby a pak se teprve mačkat s Climem v kadibudce!:-)))))))))))))
....hele nic na mě nesvádějte..já mám houby rád...ale fakt v dubnu těžko nějaký najdem..:o)))
Printí, je to sice tajný, ale Clim je prý baba Jaga. S tou se přece mačkat nebudeš :))
jo přesně tak!!!!
my jdeme s Printem na houby!!!:-))
ostatní buď jdou s náma a nebo maj smůlu:-))))
ale tréning bychom mohli dát už někdy dřív? což? takovej mykologickej pokec...nejdřív teorie a pak praxe?
co vy na to?
:-)))
Kaffi a není aspoň dědek Jag?.-))) No to neva, na pohlaví nezáleží! Chápej, mně jde fakt o ty houby!:-)))
A vidíš - už se vymlouvá, už najednou nerostou!:-)))))
Climo, buď klidnej... neuvidíme, neuvěříme...jak tu babu tak ty houby :))
k tomu mykolologickýmu pokecu... účastním se jedině, když budu moct odpovídat pouze ano ne. víc vám neřeknu.
kafčí...to néé..o tom opravdu nikdo nemluvil...s perníkovou chaloupkou to nemá nic společnýho!!!..
no my jsem probírali houby vcelku důkladně...přes mycélia až po epytely..:o))
Clim: seš asi velkej odborník, co?:-)))
kafka: no kde dát ten pokec....možná dostaneš i nit:-)))
Ach, děti moje, mykologotčátka drahé!! Budou čtyři - utíkám domů!:-)) Mějte se a sněte o příštích společných úlovcích!!! Hezký víkend!!!
****!!!!
Tak Printí, zapíchnem praporek a příště zas na tutomto stejném místě, jo? :)))
Ahooooooooooj!
Taky běžím.
no asi že jo...taky se v tom ztrácím...a teď se chvíli odmlčím, já narozdíl od Printa ještě musím makat..:-)))
navrhuji pokračovat v debatě v plném počtu zase v pondělí...
...Krel..néé to zase ne..jen jsem to brali v botanice..:o))...tak trochu..
...týý jo se všichni nějak zamotali a vytratili..:o)
jéé..já sem tu jen čtvrtek odpoledne a pátek..:o((..kdyžtak mi pošlete avi. jak jste se domluvili...