Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKlid po bouři
Autor
Gora
pobřežní balvany s lišejníkem osprchoval příboj
vichr sklonil olivovník až k zemi
levitujeme vyrváni z kořenů
jako bychom nikdy žádné neměli
a vichřice leze do škvír okenic
ze soutěsek kde zakvílela stokrát jinak
a strach se pravidelně pohupuje na stínítku lampy
nevadí že oliva se nedá jíst a mořská voda pít
svítá odlesky opalizují na opálené kůži
neuvěříme klidu hladké hladiny ticha
38 názorů
Štírko, tenhle styl mám tak dva týdny:-) - začínala jsem s vázanými, tam se asi nejvíc - náhodně...-povedlo Než a Rozsvíceno, snad Lokál Beznaděj. Ale moc mne to svazuje. Děkuju ti.
Iri, kreslíš zajímavé obrazy. Je v tom prožitek a fantazie, obojí svázáno do působivých veršů. Tvůj styl se mi líbí...
blacksabbath
28. 03. 2017vždyť je to krásné......dát myšlenky...prožitky....vjemy... do písmenek...do slov a na papír.....když se k tomu přičte Tvé pastelkové podání.....schopnost vtáhnout do děje....třeba i obyčejných všedních dní.........prostě....ráda Tě čtu........co říct víc................................................
blackie, děkuju za tvé hvězdičky...tolik hvězdiček:-) Jsi jedna z prvních, která mne tady podporovala ve psaní /i přes mé mládí:-) / a díky tomu vůbec píšu...
blacksabbath
28. 03. 2017po bouři.....vzduch se pročistí...............................*/**************
ne, ale nech to tak, jak to je , je to jenn malilinko změněný smysl, ale má to logiku. Promiň tu poznámku...
Karpatský knihomoľ
27. 03. 2017Kočkodane, šprýmaři:-) díky ti. Bez tebe by se ani to stínítko nehoupalo:-)
Oldjerry - dativ je: neuvěřit klidu atd? /mám jen zdrávku, tak poraď:-)/ a díky moc.
Evži, děkuju, je to trochu jiné, než obvykle...snad nějaká cesta:-)
Na ten dokument se určitě podívám, díky vesuvance mne to taky baví.
Evženie Brambůrková
27. 03. 2017Dobré je to, Irčo. /T
Na ten dokument jsem se také dívala. Bylo to úžasné.
Irčo, díky za zájem :-))). Pro mě je to velmi inspirativní námět , tak na něm budu pracovat, jenom mi bude trvat delší dobu než dám dílo dohromady.
Hugo Ramon
27. 03. 2017malování s Gori :-)
strach se pravidelně pohupuje na stínítku lampy ... hm, tak tam se schová, když jsem nametenej :-)
Irčo, bobříka mlčení nedržím, jenom se teď virtuálně pohybuji hodně daleko od Evropy - na ostrově Réunion, kde mě fascinují rostliny na lávě - včera jsem viděla na ČT2 nádherný francouzský dokumentární film "Zázračný ostrov" s tímto tématem, který budou opakovat ve středu 29. 3. v 9,00 hod. a eště v pátek 31. 3. v 16,35. :-)))
vesuvanko, už jsem myslela, že držíš nad mým dílkem bobříka mlčení:-), díky ti!