Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLíbej mne
Autor
Evženie Brambůrková
Líbej mne pod rozkvetlou třešní,
nevadí, že není ještě máj.
Líbej mne, ať hormony nám třeští,
nevadí, že známe svůj ráj.
Líbej mne, my můžeme být děsný,
nevadí, že máme svoji stáj.
Líbej mne, až trenky budou ti těsný,
nevadí, že budou se nám smát.
Líbej mne, my známe své lásky,
nevadí, že máme nějaké ty vrásky
Máme svůj máj,
kvetoucí třešeň po celý rok,
Planoucí zrak a křepký krok,
důchodců ráj.
18 názorů
Evženie Brambůrková
12. 10. 2019Tak to je správné. I já ráda zářím.
Evženie Brambůrková
12. 10. 2019Papír na to už mám, ale jako ty báby hned tak nebudu :-)))
Z tebe nikdy žádná důchodkyně nebude, Evženko. To mi věř.
Žena v tobě nikdy nezhasne... Keep going, BABY!
Evženie Brambůrková
06. 06. 2017Jen aby to nebyla pak ta bolest, co vystřeluje až do kříže. :-)
(Ten starý vtip asi znáš.)
Hugo Ramon
06. 06. 2017To je kurva dobrý :-) ty trenky teda šponujou, paní domácí :-)))
Evženie Brambůrková
28. 05. 2017Každý má nějaké to právo a my, starší občané, nemusíme kvůli tomu do průvodu. :-)
Dzravím.
Nenásilné veršované upozornění, že každý má právo na lásku v každém věku a prožívat ji po celý rok.
Evženie Brambůrková
24. 04. 2017Moc ti Pavle děkuji. Cimrmana mám ráda, a tak mi velmi lichotíš:-)
Ty poslední čtyři řádky mi přijdou tak nějak Cimrmanovcké... neboli pro mně HIFI-istické. ale abych to neshodil - celá báseň je skvělá.
Evženie Brambůrková
18. 04. 2017Každý má něco. :-)
Evženie Brambůrková
16. 04. 2017Lubana má každý rád a snad mám nepomrznou třešničky. Děkuji. :-)