Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJeštěrka
Výběr: Stanislav_Vašina
06. 04. 2002
13
0
3967
Autor
Aki
Oči dvě hvězdičky
stříbrný střevíčky
světýlka neonů hladí ti tvář
Na krku kamínek
blonďatej pramínek
plachá a krásná, jak polární zář
Já vím, jsem blázen a tramp
boty mám toulavý, všechno chci hned
Ale srdce mám na dlani
tak ruku natáhni
chyť ho a spolu pak zblázníme svět
Máš ráda růže
a náramek z kůže
zápěstí levý ti obepíná
A když venku leje
tak tvůj úsměv hřeje
Hřeje a svádí a nezhasíná
Já vím jsem...
Budík už zvoní
a na bílým koni
ztrácíš se do dálky ze všech snů mých
Jen růže tu zbyla
ta maličká víla
zná moje tajemství, zná její smích
Já vím jsem...
Jé, tohle je správně romantické. Jó, kde jsou časy sladkých sedmnácti let. Já chci být taky strašně moc romantickááááá.
Kody: ale houby... romantická můžeš bejt, ať už žiješ jakkoliv a s kýmkoliv... :o) na romantiku stačej sny... já třeba vždycky snil o tom, že si někdy sednu na koně... a někdy se sny opravdu plněj... loni jsem už vydržel v sedle 2 dny v kuse... skoro 90 kiláků jsme naťapali... a byl to jeden z nejhezčích víkendů v mým životě... a teď zase třeba sním o tom, že jednou budu mít svýho koníka... :o)
každej si může najít nějakej způsob, kudy aspoň na chvíli utýct z toho šedýho monotónního bahna, jenom chtít... :o)
To je velká škoda, ale už nedokážu snít, o všechny své velké sny jsem byla oloupena právě životem. Nezbyly mi už žádné vzdušné zámky a za mnou leží už jen hromada krásných, neuskutečnitelných a pošlapaných snů.
Hmmm, tohle asi nepochválím... Sakra, musím, chlape, seš fakt třída... Já to snad fakt napsal... Kruci, nefunguje delete ani backspace... Ale nepraskej, radši piš... o mrtvých zvířátkách třeba...
snehurkasnehurka
11. 08. 2002
já myslím, že to je Akiho styl.. jen ne výběrem tématu, ale básněním.. lehkost a přesnost melodie a rýmu :) To je jeho styl :)))
hele hele, vy dva, nepřehánějte to s tou chválou, jo? nebo se nafouknu a prasknu :o))
no zase.. využij příležitost :)).. kdy budeš jindy moci jen tak se nafouknout a prasknout? :))))
Armand: náhodou, já se můžu nafukovat sám kdy chci :o)) ale kdybych prasknul... víš co by to bylo za smrad? :o))
První sloka je diskoška, refrén folkáč a zbytek prostě Nedvědi :)
Skvělých 17 :))
krásné..... nádherně lehké na to jaké je to téma a jak snadno lze spadnout do .... ehm.. blábolů. *