Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeděle VII.
Autor
Gora
řeka zrcadlí
hlavy brodivých ptáků
a vodní narcis
farmářka krmí -
na pšenici z ošatky
slétly se straky
břečťan upíjí
vodu staré kamence
v pevném objetí
17 názorů
blacksabbath
10. 05. 2017zrcadlení...............*/***
vesuvanko, děkuju, to bys nebyla ty, aby jsi nepřidala velmi zajímavé informace o kamenci:-) - díky za ně:-)
krásné jsou všechny :-))) TIP
Vodu staré kamenky neznám, ale po přečtení verše se mi připomněl kamenec (síran hlinito-draselný, případně jiný podvojný síran) a kamencové jezero poblíž Chomutova.
Goro,
Tip za druhé haiku. Jen co jsem si to přečetla,napadlo mě cosi trochu podobného. Než odejdu,ještě to sem hodím.
Já zas nevím, zda to prostřední má nějaký přesah, jejž má haiku splňovat...první je metafora o Narcisech, třetí o vzájemnosti...taky nevím.
No, "řeka zrcadlí" možná je metafora, bez metafory by bylo "zrcadlí se v řece",tady si fakt nejsem jistá. Ale to prostřední splňuje podmínky haiku, má i atmosféru jakési momentky. Anebo pořád nechápu, jakou atmosféru má vlastně haiku mít.
Myslíš? Já to raději nevydávám za haiku, abych nebyla utlučena:-) Udělala jsi mi radost, dík!
Ta první dvě jsou čistokrevná haiku, nejbližší je mi asi taky to třetí :)