Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVymývači
Autor
Gora
Vymývači
krouží pánví
zlatokopů
cizelují tresti
bez balastu usazenin citu
přání fantazírování
sedlé slité do láhve z plastu
cedníkem prstů vybírají jadérka jáství
koncentrát obrany
stáčí do pláství
očkují
antigen proti všem
30 názorů
Ratko a Milica: stejně dík, že mne čteš, aspoň sis ujasnil/a/, které nejhloupější slovo znáš:-)
Představila jsem si pod těmi "Vymývači"(mozků) postmoderní básníky,takže tip.
agáto, nechat si ukrást své já a naočkovat antigenem nenávisti se snad nás - tebe ani mne- už nedotkne:-))). Moc díky.
líbí se mi cedníkem prstů :) individualita je dnes moderní :) a nutností občas taky ... jáství je pokrok, sice nevím, kam směřuje, ale to je fuk, protože se toho nejspíš ani nedožiju... jen si říkám, že stejně se lidi semknou, když o něco jde, takže bych to až tak špatně neviděla. :)
báseň k přemýšlení, ty mám ráda
Dzravím.
Zas ta tvoje jemná tajemná poezie. Ta se nedá číst ve spěchu. Při ní se člověk musí několikrát zastavit a popřemýšlet na zajímavým vyobrazením. Dobře volená slova, jenž jemně vyjadřují pointu.
hezký řščšno: "cedníkem prstů vybírají jadérka jáství "
blacksabbath
06. 06. 2017to nemá chybu.....:-)))))..............*/**
Kočkodánku, díky za ohromující znalosti...něco málo ze zdrávky také vím:-)
qí, děkan:-) myšleno ve více rovinách - jedné osobní a druhé obecné. Dík:-)
Evženie Brambůrková
06. 06. 2017Kroužení pánví tou i tou určetě přinese kýžený výsledek. :-) /T
Hugo Ramon
06. 06. 2017Gori fajn barvy a Lyryk realita :-)