Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevyvolávačka deště
Autor
agáta5
Zvýrazněné hrany plotu
skříplý šat a touha vzlétnout jako slepice
přešlapovat na poslední příčce (to natahování chvíle bože!) načechrat peří…
Říkávals drž když jsi mi zastřihával nehty
a já držela
druhý konec jazyka
ve slepených vlasech na první pokus vrabčí hnízda
a jejich vejce za uchem
když jsi mi kradl dětství
stejně ti
hlupačko
umřou na dlani
tam rostla černá díra
pohublá tancovala po vlastních zádech
kde končil hrb začínala hlína
s plandavým suchem na patře
sváděla mokro do trýznivé chvíle
nakonec hrnčířka
ze slepice tvaruje ptáka
pítko
perfektní kámen
18 názorů
nevím, jestli píšu v jejich stylu, ale každopádně dělám to, co mě baví a víc nad tím nepřemýšlím...
taky jsem mívala období s oblíbenými básníky, kteří mě inspirovali ... je to zábava zkoušet psát v jejich stylu, ale ...
kví, skřípllý šat se čte dobře, když pomalu a se správnou výslovností hihi
dělala jsem čtyři pítka a zkoušela vodu, jestli neprosakuje...
odpověď na tu vodu i pro evžu :)))) jsou to mé pocity z hlíny a z víkendové tvorby... tak asi :)))
Hugo, díky, hudlana mi dal syn včera a jezdila jsem na skútru a devadesát na tachometru... byla to jízda!!!!
Evženie Brambůrková
12. 06. 2017A kdy bude pršet? /T :-)
Hugo Ramon
12. 06. 2017Bože, načechrej tý holce peří. Dlouhovlasá s kukadlama jako rozpálený švestky, rty měkký po víně nebo po pivu, nos z rytmu Interpolu, ústa, která neoněmí a rukama ... bože ty její umný (krádež od Irči za bílého odpůldne) ... drsný ruce s duší ze Sixtinský kaple. Sám vidíš Bože, že nekecám, jako mnohdy, tak se trochu hecni a dej jí hudlana za mě.
:-)
aleš-novák
12. 06. 2017Gora má pravdu: umně dobrý...:o)
ašš, to mě mrzí, že tě moje poezie nudí :) ale jestli tě to zajímá, víš, že já se nikdy nenudím? fakt, nikdy :))
klišoidní jsem kapku, uznávám :) a ď za čtení, píšu si puntík
Aššurballit
12. 06. 2017niekto ma rad sado maso niekto cita egila. moc to nechapem. ale respektujem to:-)
k basni: ked ono je to napisane tak ze precitas. neni tomu co sa tyka formy moc co vytknut akurat mi to pride kus kliseoidne a nudne.
kočkodaně, tak to mě těší :)) jsem si to tajně myslela, že mi bude odpuštěno :))
lucie...ď za čtení, mám radost
lucie.médea.
12. 06. 2017*