Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV Benátkách
Autor
Dodola
blížili se a zpívali
vlastně jen hráli - to mi spíš zpívalo v žaludku
vlastně hrál jen jeden
ten nejpotetovanější
lysohlávky mu koukaly z očí
somráci jedni nic jim nedám
fuj takhle kazit chudým čechům drahý výlet
ačkoli… ten kluk ale fakt nehraje špatně...
nic jim nedám !!!
stejně už mám v kapse jen pár drobných
tklivá melodie vlny přelévají vlny
podmílají břehy vzpomínek
nic jim… nedám
jde kolem Zaříkávač
Přivolávač deště
Krysař Harmonikář
zástup duší táhne do moře
ruka mi bez duše sklouzla do kapsy
zůstala trčet - nebylo to mávání
tklivé tóny se vzdalují
něco cinklo o zem
asi mi spadla čelist
14 názorů
Umět napsat chytlavou melodii,která ulpí v paměti - to je mystérium samo.Škoda,že už nemá smysl se pokoušet uplatnit zvuk i v poezii. Čtenáři jsou už nes pouze "slovaři" a hlásky,natožpak nějaká "melodie" z nich vytvořená,je přestaly zajímat.
Jo, ty jejich píšťaly nebo flétny, to je super, ještě mi tu chybí didgeridoo :-)
není nad pouliční hudebníky - miluju jihoamerický indiáni! to je boží hudební mana!
Alenakar, Goro, dík za komenty, mně se nejvíc líbila ta melodie,myslela jsem, že ji do smrti nezapomenu, bohužel, od druhého dne už jsem si ji nevybavila.
Bůh někdy nadělí velký talent i lidičkám,o kterých by "slušný člověk" řekl,že si to vůbec nezaslouží. A taky je fakt,že mnozí takoví,kterým koukají lysohlávky z čí by si zasloužili nejen bakšiš ale spíš studium na konzervatoři. Tip.
Evženie Brambůrková
16. 06. 2017Moc pěkné. /T