Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSrdce
Autor
Gora
závody pelotonu
letícím letním dním
koučuje tělo zvonu
všem kaplím poledním
prostírá nebi znovu
koberec v barvě lnu -
posílá srdce z kovu
vstříc tomu lidskému
45 názorů
Claw, dík, no, hned mi to při čtení Srdéčka vytanulo, měly jsem podobný nápad:-)) Dík.
Aleno, moc díky...tady je určitě lepší myšlenka než provedení, a díky čtenářům za velkorysost:-)
Baví mě,jak si hraješ s hláskami. Jsem "hláskařka" a tudíž si velmi všímám takových věcí. Např .přesmyčka zvonu - znovu je velmi nápaditá. - Celkově je to až jaksi poetistická básnička. Tip.
No, Srdcem jsem jej nepřekročila...to kdybys přečetl moji básničku s názvem Než, tam jsem překročila, to ano:-))-dík!
Hugo Ramon
10. 07. 2017Go, Go, Gori ty překračuješ svůj stín :-)
blacksabbath
10. 07. 2017ano....*/**
Agáto, díky, upravila jsem, dvě srdce byla až příliš:-)
Snad se mi celkem povedla mini Dotek, zajímal by mne tvůj názor.
))) není každej den posvícení
čtenářům se to líbí, to je důležité
mě se líbí to koučování těla zvonu a pak konec, i když já bych si ho upravila spíš tajemně... posílá srdce z kovu, vstříc tomu lidskému.. :) ale na mě nedej, sama mám máslo na hlavě :))
Agáto, ten nápad převyšuje formu...a to jsem to psala neuvěřitelně dlouho...dík, snad příště:-))
nápad není špatný, jen mi tam nesedí to zakončení -ím, moc jich tam máš letícím,letním,dním,kaplím,poledním....
Evženie Brambůrková
05. 07. 2017/T
Karpatský knihomoľ
05. 07. 2017originál už nevidím ale výsledný text stojí za to /*
Vybavuje se mi krásný, plný, basový tón Evangelického Kristova kostela v Ostravě, dík za pozdrav, Gori :-)
Tak jsem to určitě nemyslel, jen jsem navrhl změnu několika slovíček kvůli rámům, nápad, myšlenka a způsob jejího zpracování jsou tvoje. :-)
Ano a tip. Mám ale návrh:
závody pelotonu / letícím letním dním / koučuje tělo zvonu - / všem kaplím poledním
prostírá nebi znovu / koberec v barvě lnu / posílá srdce z kovu / vstříc srdci lidskému