Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVeselo je veselo
Autor
Honzyk
Veselo je veselo
mojí smutný duši
veselo je veselo
co kdo neví
tuší
*
veselo je veselo
těm mým smutným očím
veselo je veselo
a z lásky je otčím
*
veselo je veselo
tomu mýmu srdci
kulka do něj doletěla
teď krvácí
musí
*
veselo je veselo
kamarádůum z vojny
nebáli se
umřeli
kluci bohabojný
*
veselo je veselo
tady na Žižkově
měl jsem jenom jednu duši
teď mám smutný obě
8 názorů
"...teď krvácímusí..."Podobně jako Alenakar, hodně na tom dělá to překvapení, což je samo o sobě super, ale krom toho, vono je to, Honzyku, dobrý! A je to dobrý i na druhý a třetí a další a další čtení, takže to vážně není jen o tom šoku.Je to bezvadný, rytmem takový jakoby guy-ovský, přijde mi, ale zároveň ta sympatická uměřená míra metafory bez sklouzávání do melancholie, a když, tak podkreslený černohumornou, ironizující skepsí jako by celý tohle dílko někde v rohu nevtíravě, nicméně nanejvýš čitelně oštemplovala jako "made by Honzyk".Nnnajs, prostě najs.T. plus O.
Zásah do černého černým havranem. Mám velice ráda ,Honzyku,když mě někdo překvapí. Mám radost z toho,že jsi asi někdo jiný,než jsem zbrkle před časem usoudila.
:D Cornyj je muj oblibenej ...umel jsem dokonce zpivat : Bicevska, zejo ? :D
Takovéhle veršíky bych zrovna od tebe opravdu nečekala. Musím ti dát tip už za to překvapení. Upřímně : připomělo mi to jednak Gellnera a druhak ruskou píseň Čornyj voran.