Velice krásně napsáno ......... a také výstižně!!!
Štěstí, co je štěstí! Muška jenom zlatá... :o)
Willi, jestli narážíš na mou dceru, tak ta pokud vím ty limericky před publikováním ani neviděla (a nejsem si jist, jestli je četla potom). Rozhodně mi s nimi nepomáhala. Jediné, co mám od ní, je hantecový název Bastr pro Bystrc, ale to slovo prostě normálně používala dávno předtím, než mě napadlo psát hantecové limericky. To bych těžko nazýval "pomoc s hantecem". Mnohem víc mi pomohly knížky a webovské stránky o hantecu.
Bingo ! Měla jsem na mysli tvoji dceru :o)))
No Albi nic proti já vím , ještě o jedné a krev to není voda !
Willi, Whelp: S těmi prvními šesti "rýmeliky" mi nepomáhal nikdo, proto jsou publikovány pod Albireem. Když mi potom jedna písmačka (a současně naše studentka) do kritik napsala pár skvělých dalších v podobném duchu, domluvili jsme se, že za tímto účelem založíme nick společný, v němž se prolnuly oba naše nicky. Od té doby nové příspěvky jeden z nás napíše, předhodí je druhé půlce ke kolaudaci, a teprve po ní jsou zveřejněny.
Nejvíc mi ale pomohl slovníček hantecu na webu, který jsem si stáhl a rozšířil o další položky z několika knížek napsaných v hantecu.
Whelp: jaká osůbka? Vždyť jsem se o žádné nezmínil (ne že bych neměl o kom se zmiňovat). Pokud máš na mysli tu, co "cape bezva", tak tím byla myšlena ta úvaha, co Wili "prej jdou", synonymicky tedy capou.
Albi: Jistě, to chápu, ale měl jsem na mysli osůbku, co Ti prý pomáhala s hantecem. Ale ty úvahy Willi vážně 'capou'. ;o)
Nedej se Willi! "o)))
Albi:By mně zajímalo, o jakou osůbku jde.
No s tím hantecem byc tu tak bejt tebou nemachrovala , sem zaslechla , že bez pomoci jisté osůbky , by jsi z hantecem ani trochu nehnul !
Já mám těch přestávek mezi podstatně víc než té výuky (tak už to na vysoké chodí). Ale na to, na co narážíš, nemyslím. A pokud ano, tak nepoužívám ani v duchu ten vulgární výraz, když pro tu krásnou věc má čeština slova krásnější (a brněnské hantec ještě další).
Ach tak ! Aby jsi věděl tak na kozla či kozičky jsem vůbec nepomyslela . Aby ti bylo jasné tak " cap " nebo - li caprus je latinsky koza ! Je vidět na co o přestávkách mezi výukou myslíš ! :o)))
3. osoba jednotného čísla přítomného času slovesa "capat". Žádná etymologická souvislost s nářečním slovem "cap".
Nevím, jestli Ti jdou obecně, ale tahle cape bezva.
Můžeš mi objasnit slovo cape ?
A pak, že nemáš vypravěčský talent. Jen trochu cviku.
Úvahy mi prej jdou , tak já nevím ........