Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAž vykvetou pařezy
Autor
Hugo Ramon
pekárna na sny
jede za rozbřesku
na plnej ceres
s prvním otevřeným okem
polykám hřebíky vzduchu
za drápkem oněměl
kopec strouhanky
rád čmuchám
k žihadlům
s ledovými okny
dokořán
13 názorů
Proč ne ? Nikde nestojí psáno,že hudebníci,kteří neznají noty ,nemohou hrát líp,než ti,kteří je znají.
Hugo Ramon
14. 08. 2017Pro Alenakar - kašlu na formu, vařím, jak to cítím.Blackie blahopřeji k poznání :-)
blacksabbath
13. 08. 2017asi jsem dala pusu žihadlu.......*/***
Co se týče metafor,je to taková drsná škola. Jsou to už takové skoro dadahyperboly,řekla bych. - Tip.
Hugo Ramon
09. 08. 2017Dík Kví - vysvětlivky viz můj příspěvek. Hezký den :-)
Hugo Ramon
08. 08. 2017Možná je potřeba si hlouběji zamyslet. A nebo naopak jen přijmout informaci, že se někomu zdál sen, probudí se rozechvělý, nepamatuje si skoro nic, než kopec třísek, ale přesto je ochoten v životě riskovat, nepřízni (ledu) navzdory za kus svobody.
agáto, možná myslí žihadlem sám sebe, tak si to vysvětlila já:-))) a když mu dotyčná nedá pusu, bude dřevěná panna:-)
ceres je trpasličí planeta někde u Marsu... nebo céres - vylágoš - dostat přes čuňu :))) v kontextu básně mi to nedává smysl...
jestli dám pusu žihadlu, zdřevění mi huba... Hugí, tohle mi přijde pošahaný celý, vysvětlíš mi smysl? :)))
Evženie Brambůrková
07. 08. 2017/T