Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa dámu nahatý tah
Autor
Movsar
Rozkošné obrázky
Na spodní straně stehen má vytetované mašličky. Rozkošné obrázky, milenci se jich nemohou nabažit. Tak teď ulehá na pažit a rozněcuje fantazii mužů okolo: moct tak nezávazně rozvázat.
V odpolední hodince
Sedí s roztaženýma nohama a pokuřuje. Blondýna v odpolední hodince. Nikotin ji dělá dobře a cigaretou v prstech udává tón stylu. Hledí do slunce se zvláštní nostalgií v očích. Ta mladá žena je z Černobylu.
Bludné Holanďanky
Na víno se pustily jako vosy, tři bludné Holanďanky. Jedna si popustila podprsenku, na znamení dobré plavby, vždyť jsou to dcery námořního národa. Z tranzistoru jim škvrčí hity popmusic, sem tam si zanotují stejně rozškvrčenými hlasy. A že nesjou tak docela královny krásy? Vždyť tady se nikdo nikomu do tváře nedívá…
Na dámu nahatý tah
Černý šachista. Sedí pod stromem a na ajfonu hraje šachy. Podle mě hru jen předstírá, vždyť má před sebou palouk plný ženských v bikinách. Navíc mu pod košilí tluče neklidné senegalské srdce, ne, ten šachy nehraje, ten chystá na dámu nahatý tah.
Striptýz naruby
Vždy, když se z deky zvedne a začne oblékat k odchodu nějaká pohledu libá dívka, je to jako když něco krásného končí. Dětství, jaro, drogový rauš, poslanecký mandát nebo tak něco. Nastává striptýz naruby, poslední kousky opáleného těla mizí pod tkaninou. Už se s tím nic nenadělá, takové rozhodnutí bývá nezvratné, odvolání proti němu není. Neohlížej se, člověče, snáší se na pláž hlas, v erotice sentiment nemá smysl.
5 názorů
Příjemné. Mašličky jsou teď hodně in. Vždycky mě napadá, jak asi budou vypadat po třicet letech nošení.
Šachista se senegalským srdcem a konec mandátu dnes u mne vedou...celé milé:-)