Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTy silonky sou nějaký nedomyšlený!
08. 04. 2002
9
0
4340
Autor
zolli
Na patě, proklatě,
zase je díra
a taky palec si
na venek zírá.
Ty gatě, proklatě,
vypláčí voči,
nebo je snad žerou
červotoči?
jéžiš....
o silonkách by se daly napsat dlóuhý nekrológy..
(a stejně je vzhledem k přízemním mrazíkům asi zase brzo nahmátnu v šatníku.... ale mezi námi: pfůůůj)
právě že ty kaďata jsou nemožný, anžto se člověkům zařezávaj do kaďáku, chechty checht... nevim, co je horší, esli průvan na okoulí nebo zařízlý mašíčko :-)))))
BB
:o))))))) nejhorší jsou samonosky (nebo samodržky, jak je libo), který tim studivým lepkavým štráfkem šátraj po stehně a člověk (= ženská) pak frustrovaně zjišťuje, že má očividně každou nohu jinou, žáno... :-)
BB
Cyndíí :o))))) jo ta guma je dost hnusná, i když nevím, jestli ty kaďata do pasu nejsou přeci jen horší... :o))
Sněhuldo, při dnešních cenách tatranek a tržnicových ponožek na jedno použití, by myslím bylo mnohem spořivější zakoupit jim několik vlastních párů ponožek, myši odchytat a navléci je do nich. :o))))
stál jsem u uzenářského pultu a oslovila mě taková stará, přesto noblesní dáma: "prosím vás, pane, co to má být?" "to je šunka," vysvětlil jsem jí. "tohle a šunka?" zavrtěla hlavou a odešla. přinutilo mě to znovu uvažovat o té mokré, beztvaré hmotě, kterou mi delvita předložila coby šunku. jak asi vypadala šunka před padesáti lety? a jak punčochy?
Jee je Tynic, já čekala, že tady napíšeš, že je taky nenosíš. To se ale mýlím, že? Ke kiltu je to nejlepší tepelná vochrana :o))))
zolli, to nebude červotočem ! mám to říct ? ty víš o čem..
viděla jsem tě jak o Velikonocích lezeš přes plot, přesto že byla otevřená bránka ! :o) zolli, přiznejme si, ty si o ty díry přímo koleduješ
No to je, jarodějko, pustá pomluva. Já a přes plot? I když teď mne napadá, nebylo tam náhodou pírko? Já jsem mooooc dobrá hospodyňka, jen se skokem do vejšky mám trochu potíž, tak to možná vypadalo, že přelézám...