Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTo vše nazvou misií...
Autor
Muamarek
Před volbami hlasy kvasí
po volbách je vylijí
Zažehráme na počasí
a že vlastně všechny trasy
vedou kamsi k Pýthii
Ten i onen guláš dá si
Prý se všechno vyvíjí
Kdo má klíče, bere z kasy
každý s každým cizopasí
v erbu má pak lilii
Billboard láká „slušné“ masy
„slušní“ mají linii
ti prý zpustlé strany spasí
Ty je k sobě vinou lasy
slov, jež mozek vymyjí
Byla vytažená z basy
láhev piva. Připijí
na zdraví nám ti, kdo hasí
oheň olejem a asi
to vše nazvou misií...
7 názorů
Marku, ten zpočátku pěkný trochej se ti v závěru trochu rozjel. Řekl bych, že tak, až to básničce ublížilo. Tam, kde by měla být nejúdernější se rozpadá. Ale i tak sympatický pokus o soudobou satiru.
Aleno, Kočkodane, Goro, Safiáne, Nostalgie - jsem rád, že jste se tu stavili a komentovali, díky.
Krásný den všem :-)))
Marek
Nostalgia: Srandovní názor. myslím ten: dnes je přijímáno ... Kým? Kluky, co spolu držej? Nebo intelektuální elitou, jejíž poezie, pokud ji ještě píše, vypadá tak, jak vypadá. Připomíná mi to velkohubé sebevědomí našich fotbalistů nebo hokejistů, kteří už dávno nejsou tím, čím bývali jejich předchůdci.
Nostalgia_For_Infinity
18. 09. 2017Není mi blízká ani forma ani obsah, ale řekl bych, že před pár desetiletími by to bylo dost dobré. Ergo oceňuji /*
Celkově je to na zamyšlenou. Ten vztah k formě - to co dříve lidi vykoplo z ponožek, dnes je považováno za slabý průměr. A patetický "ale od sdrce" průjem kde koho, který by byl považován za průjem napříč veškerou historií, je dnes přijímán jako průměr, protože je "od srdce". Inu...sranda.
Muamarku,
škoda,že se v dnešním denním tisku už poezie vůbec neobjevuje. Ani ta satirická. Toje básnička by se skvěle uplatnila v nějakém bojovném periodiku a la první republika. Tip.