Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHaiku 1 , 2
Autor
Umbratica
Uprostřed mostu
zmizely břehy v mlze -
Vidím jen řeku
Přes pavučinu
na zrcadle ze sklepa
vypadám starší
22 názorů
Karpatský knihomoľ
05. 10. 2017myslel som na haiku, hlavne to druhé
veď ty si tu vlastne svojim spôsobom stále
Knihomole,
to jéé patří těm haiku a nebo tomu překvapení,že jsem zase tady ?
Karpatský knihomoľ
05. 10. 2017jéé
Díky,Diano. - Tak nějak jsem to i zamýšlela.
Čudlo,Evženie,returne,Kolobajdo,
moc vám děkuji za chválu a za tip.
Backu,Won Ume,
děkuji za uvítání. Jsem zase ráda mezi vámi a budu se snažit,abych vás nezklamala. Haiku ale budu zveřejňovat méně. Méně je někdy více.
CarverIsBack2
02. 10. 2017return-of-ca-2
02. 10. 2017Za druhé ....*
Evženie Brambůrková
02. 10. 2017Pěkné/T
Ale já doufám,Aleši,že to může fungovat i když někdo třeba původní tvorbu Um. vůbec nezná. Aspoň doufám,že to může fungovat.
aleš-novák
02. 10. 2017aha... návaznost na On the road IV jsem si musel osvěžit...
Goro,qíčalo,gabi,
tím "zrcadlem ze sklepa" myslím celý ten "selfportrét" ,který tvoří moje básničky až do haiku "On the Road IV". - Doufám,že se už vidím tošku jinak.
Aleši,ty jsi přesně trefil hřebík na hlavičku. Původně jsem chtěla tahle haiku zařadit jako "mysteriózní",protože to první navazuje na moje naposledy zveřejněné haiku "On the Road IV".
gabi tá istá
02. 10. 2017haiku nehodnotím, ale toto je výnimočné*
aleš-novák
02. 10. 2017ten obraz pavučinového zrcadla působí až mysticky ... pěkné.