Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsoucno
Autor
Ozzozorba
Pohupující se planeta Země roztáčí zlo i dobro. Jsoucno stéká proudem, teče, prší a lidé se krčí pod deštníky. Křesťané, muslimové, hinduisté, budhisté … potřebují být okoupáni, vysprchováni, umyti, aby smyli tíži náboženské rozdílnosti, neboť je jen Jsoucno; pro všechny.
Pravda musí být prokázána slzami. Vnitřní déšť. Mít slzu pro druhého je daleko krásnější, než být radostný. Je to jako sprcha, po které rosteme do hloubky. Vyválet se v slzách nekonečného. Vyválet se v trávě pokropené slzami jitra. Nadechnout se a rozpustit v sobě ten starý vyzáblý stín, který se nazývá náboženství.
12 názorů
Neřekla bych ,že jakékoli náboženství za něco může. Zlý člověk si vždy najde nějaké vnitřní zdůvodnění pro zlo,které chce páchat,nějakou ideologii at' už jen osobní nebo sdílenou v rámci komunity.
I program "zrušit náboženství" je svým způsobem náboženství. Nezbývá nám nic jiného,než se smířit s tím,že konflikty byly jsou a budou. At' už náboženské nebo nějaké jiné. Na konfliktech totiž stojí svět.
Mít slzu pro druhého je krásnější, než být radostný? Proč, sdílenou radostí nerosteme? Hm, růst do hloubky je těžší, asi máš pravdu