Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHlodníček 38
08. 10. 2017
19
24
2519
Autor
Kočkodan
Brachiální – dobrosrdečný, přátelský
Čípek – krátký ptačí hlasový projev
Dumping – ženský rekreační volejbal
Krkoun – otolaryngolog
Kruciáta – návštěva tchyně
Laptop – velmi kvalitní klih
Pískomil – pštros
Příštipkář – komár
Taburetka – zapřísáhlá nekuřačka
Ženista – sukničkář, proutník
24 názorů
Ani já na tebe nevrcím jako spatne naladený rotvajler.
(Nás Baron nebyl spatne naladený nikdy. Na neho vzpomínám asi nejradeji.)
Ty jsi mne nejen viděl, ale dokonce i prokoukl. Tvoje poslední dvě slova to jasně dokazují. Díky.
Kočkodane, máš naprostou pravdu. Také publikuji na více místech během krátké doby a tak jsi na tom podobně :-))
Fialko díky. Ty jsi holt trochu „postižená“ a moje nová dílka pro tebe nejsou vždy nová. No, naštěstí jde o takové skvosty, které se dají bez problémů číst i dvakrát. :-)
Budu lehce oprsklý a za vaše reakce na moje dílko vám poděkuji.
Aleši, mýlíš se. Sukničkář se vyskytoval za První republiky na plovárnách u dámských převlékáren z přírodního materiálu, kde naopak využíval vad dřeva k vyrážení pozorovacích otvorů.
Vladan se vracel z kruciáty a jako obvykle zuřil. Jeho dlouhé prsty náměstka ministra pro osobní rozvoj svíraly volant nejnovějšího modelu firmy Bayerische Motoren Werke silou mnoha atmosfér. Představoval si tchyninu vrásčitou spojnici hlavy a trupu. Že si nedávno při dumpingu zlomila obě nohy, pravou ruku a částečně i vaz, mu bylo málo. Taky by toho volejbalu bába v 88 letech už mohla nechat- projelo mu myslí. Manželka ho umluvila, aby se za maminkou zastavil s novou basou whisky, dal jí čípek proti bolesti, vyhnal z domu obvyklé příštipkáře a přečetl z laptopu došlý spam. Nákup pitiva mu vadil nejmíň, krkoun nikdy nebyl. A za to všechno měla tu drzost se ho se strojeně brachiálním úsměvem zeptat: “Tak co, zeťáčku, ještě seš furt ženista?”
Mužův zlostný výraz se lehce projasnil. Udělá si radost nákupem dvacátého šestého pískomila a starožitné taburetky…
A co je tchoř? (moje dětská otázka nic netušící mamince coby reakce na vtipy o tchyních)
A mně se zase líbí taburetka. A samozřejmě brachiální, hehe ; -)) /**
Evženie Brambůrková
08. 10. 2017Včera jsem podnikla kruciátu a dopadlo to dobře. :-) /T
aleš-novák
08. 10. 2017sukničkář je ale truhlářský učenˇ, který zaceluje díry v prknech...
to je ruční, Gogi, třeba pohlazení nebo pohlavek:-) a třeba od nějakého veselého bracha...