Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCíl?
10. 04. 2002
2
2
1425
Autor
Smích_a_pláč
Dojíti nakonec není možné
v našem světě nekonečnosti...
Není tedy cíl?
Není!
Je pouze zdánlivý cíl, který mnou zamává, zakymácí
a pošle mne novým směrem
k novému zdánlivému cíli...
Tím se ovšem žití stává nekonečným hledáním sebe sama...
A tak to má být!
2 názory
a vidím, že Písmák nějak úplně proházel pořadí kritik pod díly ze starší doby Písmácké, moc se nevyznám v tom kdo kdy psal co a kdo na to reagoval jako první nebo druhý :)
Smích_a_pláč
13. 04. 2002Laure_Lérina
13. 04. 2002
cílů je mnoho, všechny ale směřují k jedinému, a to k tomu, který je smyslem života. :)
podstatou je tedy cesta.. cíl je daný, i když nezřetelně :)
/bez nápovědy/
Pokud je smrt jen zdálnilým cílem, jakým směrem nás následně pošle?
Petr_Palkowski: Pokud si stanovíš cíl (jakkoliv vysoko) a dosáhneš ho, zastavíš se tam a už si další cíle neurčuješ? Protože pokud si další cíl zvolíš, tak ten původní se stává už jen cílem zdánlivým, který je už neplatný, ne?
Petr_Palkowski
11. 04. 2002Smích_a_pláč
11. 04. 2002Petr_Palkowski
11. 04. 2002Petr_Palkowski
11. 04. 2002
Jeden cíl bychom tu ale měli. Nemyslíš, že smrt je právě takový cíl?
Ale jinak s tebou musím souhlasit (a nevím jestli to je dobře, či ne), že ačkoliv si myslíme, že máme cíle, přitom žádné nejsou...
TIP