Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTo ty obouváš mi boty?
11. 04. 2002
4
0
2122
Autor
zolli
Od roboty do roboty!
Robka robí do soboty,
by zarobila na boty.
Od soboty do soboty
By bylo na nový boty
a von, boha, hned do sloty!
Ty, Botticelli, čim si ty boty zmatloval?
Od soboty do soboty
Robka robí Ti na boty
A ty si brodíš do sloty!
Bodejď bych nebrodil, ty káčo!
Já sem Boccacio!
Cák to? Ba ne ty musíš hinej bejt boss, ten Boccacio by na boty necák.
Že ty si zoveš Hieronymus Bosch?
Samý cány cácoro, zóvám si ty škorně z čapů a nevandruj do chlapů, než ti jednu cáknu.
BUM!!!
Šem ši hňeď žikala, že mám recht! Pšeci je BOŠ!!!
Ty Stando, to nejni na sako, to při trhání lístků ti uvaděčka sebere i boty víš..? a hraje se to ve 4 cenové a celé se to prolejvá pívem :o))))
He moc se Sonáto nechechtej! Jednou mne budeš prosit, aby sis mohla zahrát alespoň vedlejší roli levé zouvané boty, ale pamatuj budu neoblomná. Zatím co bráška Jimík bude sklízet ovace v náročné roli vypravěče, po Tobě nevzdechne ani uvaděčka. ;o)))))
já to vůbec nepochopil ... asi to bude tím, že nejsem pracující feministka._)))
Pomerančová
11. 04. 2002
hm ... a vůbec, já tu chroupám hrášek a myslím na ocásek ... teda ne ... myslím na něco jinýho ... asi ... asi ne ... já jdu .. ju.-)