Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČasovzpěrač
Autor
Gora
Časovzpěrač
Nad hlavu vzpírá těžkou činku:
nadhodit - pustit - nohama vrůst?
Ochabnou paže zápěstí svaly
kořeny vyschnou – míza má půst
V souboji s časem i silák se svalí
- co naplat - svolí k odpočinku...
33 názorů
Hugo Ramon
13. 12. 2017taky bych usnul na chvilku :-)
blacksabbath
07. 12. 2017časem .... všechno oslabí.....................*/***
Diano, no, asi myšlenka - vzepřít se času - převážila formu, nějak mi to veršování drhne:-)) a děkuju, hezký víkend vinšuju:-)
No to je právě ono. Snažíme se vzepřít času, jakož i smrti, ačkoli víme, že je to marné, což z nás činí nepokorné bytosti a nepokora plodí utrpení.
Dodolo...směju se tady...zrovna finišuju s vařením třech jídel...svalila bych se hned:-)))))
kvaji, díky, asi neznám nikoho, kdo by se nevzpíral času...ačkoliv je to marné...díky:-)
Svolit k odpočinku... k tomu by mě nemuseli dvakrát přemlouvat, kdyby to nebyl zrovna ten poslední, ale třeba jen ten zimní :-)
Přemýšlím o tvém časovzpěrači a máš jistě pravdu v intencích své úvahy + skvělý obraz "nadhodit - pustit - nohama vrůst" a za to máš tip. Ale co takhle - je třeba svádět s časem souboj? Když vezmeme čas jako čtvrtou dimenzi, díky které a jenom díky ní mohou existovat ostatní tři dimenze, totiž prostor, pak si myslím, že je spíš třeba čas a naši cestu v něm přijmout. Svádět souboj s časem je stejné jako bojovat s prostorem. Nemusíš si ale toho mého filozofování všímat. :-)
Evženie Brambůrková
30. 11. 2017:-)/T
Zarembo - vlastně Kočkodane, díky, jen taková úsměvná, kterou jsi vyšperkoval...dík!
Taky se už někdy cítím navzpíraný. Teď času, už se nevzpírám. Jsem v bezčasí. Zajímavý a nepovrchní!
aleš-novák
30. 11. 2017občas vzpěrači filmují...chtěli by učinkovat...:o)