Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO myšce a prázdnotě
Autor
Ozzozorba
Myška vylezla z černé díry, otřepala ze svého kožichu hlínu, podívala se na packy, zjistila, že je vše tak, jak má být, a vykročila pravou nožkou ke skříni naproti.
Už dávno věděla, že v červené skřínce je ukrytý poklad: sýry, mléko, ovoce i zelenina dokonce i salám. Kdykoliv skřínku otevřela, vždy si mohla nabrat lahůdek, kolik unesla.
Tentokrát bylo vše jinak a po otevření skříně se na myšku dívala prázdnota. Velká a Prázdná.
Myška se kousla lítostivě do tlapky a při tom si pomyslela: „Jsou pryč! Všichni se odstěhovali někam jinam a ani kapku rumu mi tu nenechali.“
?
6 názorů
V první větě mám výhrady k úvodním čtyřem slovesům psaným v přítomném čase -- minulý čas by jim (a celé větě) slušel víc. A po dočtení se mi nějak vytrácí smysl téhle mini-miniatury. Při zmínce o absenci rumu trpím spolu s myškou :-)
Rozumím, ale uznej, že tvůj nový způsob komunikace se čtenářem by se asi neměl scvrnout na dvě věty:-)
černé, pravou, naproti - dost zbytečná slůvka
prázdnota - buď velké P, jako to máš v další větě, nebo z další věty bych odstranila velké P /Prázdná/. Nač, když prázdnotu máš s malým?
Dnes mne nepobavilo...je to Malé a Prázdné, ale možná, až rozvedeš a upravíš, bude Parádní...