Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDalší rok se zase chýlí...
Autor
Muamarek
Další rok se zase chýlí
nebezpečně brzy k cíli
Otázka se nabízí
co že si vzal za vizi?
Hodně bláta, málo sněhu
vodu vylévanou z břehů
Kde je světlo pověstné
které vede pocestné?
Konec tunelu je v dáli
dojdeme tam všichni, dá-li
ten, který je jediný
věčný, nemá šediny
Co tam na nás ale čeká?
Těžký dotaz na člověka
Někdy lepší nevědět
tak je to i ve vědě
Co vám přeji v dalším roce?
Úsměv, v kterém není ocet
Ruce, jež vás zachytí
klenotem jsou na žití
Zdraví, bez nějž je vše v háji
pak se radost těžko hájí
srdce, v nichž jste schováni
ať vás láska pohání
Nervy pevné jako lana
a ať slova nejsou planá
slova, jež vás na skále
mají jistit trvale
Humor přeji neotřelý
abyste se neopřeli
o to, co se rozletí
Co vám přeji? Objetí
23 názorů
Díky moc oběma - a Alice, krásné svátky a jen to nejlepší v dalším roce :-)))
Objetí a humor, o který se lze opřít ? - To je moc pěkné přání. Dávám tip a na rok 2018 ti přeju ještě nabroušenější jazýček.
Čudlo, Diano, Okamžiku, Jarmilo: Díky moc, krásné svátky Vám všem a v dalším roce hodně zdraví a jen to nejlepší přeji :-)))
Jarmila_Maršálová
20. 12. 2017Lerak12: To mě těší, Karle pozpátku :-))) Pěkné svátky i Vám a vše nejlepší v roce následujícím :-)))
Nevázaně váži, na navázané: Na Písmákovém nebi plují, křišťálové mraky číší. Břinkají si "živjó, živjó!" Já Vám vně dolévám štěstí, zdraví a pohody - přátelé.
Dobrý počin, Muamareku! Jsem zde krátce. Je zde přívětivý kout pro mé úhly druhého světa. Díky Vám!
Quíčalo, Agáto, Štírko, Kočkodane - díky moc Vám všem :-)))
Kočkodane - důležité je, že aspoň krátké spojení proběhlo, a byť se netýkalo zdaleka všech zemí, dokonce ani všech nicků na Písmáku, bylo...
Preji novy rok krasny a dlouhy vsim, co si do nej nachystas i tim, co ti naserviruje on sam...
Fialko, Goro, Kočkodane, Knihomole, Agáto - všem přeji krásně svátky a v novém roce jen to nejlepší :-))) A jsem rád, že jste se tu tak krásně spojili :-)))
Marek
Karpatský knihomoľ
20. 12. 2017připojuju se ke kočkodanovi, který se připojil ke goře a ta k fialce... (připojuju smajlík)