Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠetrič času
11. 04. 2002
14
0
1936
Autor
zagori
Močení do hrníčku od kávy má mnohé nezpochybnitelné výhody. Například, nemusíte vstávat od stolu. Jen tak si sedíte, nonšalantně uchopíte vypitý hrnek stáhnete kalhoty a neméně nonšalantně se vymočíte. Ušetříte tím spoustu času s cestou na záchod. Také práce kterou jste u stolu měli, se prakticky nepřeruší, ikdyž tohle zdánlivě souvisí s ušetřeným časem. TO že neopouštíte své pracovní místo má příznivý vliv na duševní rovnováhu a podporuje myslící proces. Je tu však malá nevýhoda, ne kterou bych Vás rád upozornil...........
......... většinou vymočíte víc než dvě deci a mokrý koberec duševní rovnováze neprospívá.
super. ale co když mam po ruce jenom panáka vodky.. tam se nevejdu ;) každopádně TIP
Bláznivé...ale zasmiala som sa:)) A to sa mi zas tak často nestáva...:))
Tip. Už jsem to viděl i v praxi, používal to jeden exotickej žebrák, šourající se po nejmenovaným náměstí s plecháčkem, o kterým jsem se já i ostatní přihlížející domnívali, že má bejt na mince. Nebyl.
kámoš v autobuse po 5 kouskách čůral do flašky od píva, ale do hrníčku mi to přijde dost nepraktický, podle mě to musí dost cákat kolem, ikdyž nepřekročíš kapacitu hrníčku... :o)
Ahoj, TIP * .Taky patříš do klubu "Línejch"? Já ano.Fandím ti.Nemá to chybku. Princezna Tínka
:-))))))))))))))) To jsi napsal po 85 hodinach nepretrziteho koukani do monitoru? :-)
Monty_Python
22. 05. 2002
Docela zajímavý, jenom mám drobnej dotaz. Funguje to pro obě pohlavý?? :o))
no vidím že se to líbí, no škoda že vás to nečetlo víc, rád bych si přečetůl všechny názory, zkusate říct známým, blbá reklama že ? :o)
:)...nemluvě o riziku, že zapomeneš, že to v tom hrnku už není kafe ... a dokonce ani džus
Mě se to líbí, je to takový lehký a s nadhledem, je pravda že to dost ušetří čas :o))