Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJežíšova odpověd
12. 04. 2002
1
0
1632
Autor
Brunhilda
Ježíšova odpověď
Buší srdce
Buší v průchodu
Bez odpovědi odpadků
Ježíšova snaha
Byla zase marná
Cesta na úpatí hory
Lidských bolístek a klevetů
Stala se známou povídkou
Jenže fabule se krokem vzdálila
Nemá důvod stát se dnešnímu světu kronikou
Já taky, ale s tím časem je to horší - člověk plánuje a najednou se mu tam ty nejpodstatnější věci skoro nevlezou ... a pokud jo, tak se v tom okamžiku objeví cosi velmi naléhavého .. skoro vždycky !!
:-)
Já bych Mu věnoval víc času - dojmy a pocity stačí pro věci lidské, ne božské (=pro člověka abstraktní)
:-)
p.s. zklamání je běžnou součástí lidské přirozenosti - většinou vše posuzujeme na základě vlastních predstav a pak jsme zklamáni - nic není takové, jaké jsme si to představovali a hlavně - pochopení někoho či něčeho vyžaduje úsilí a čas
p.s.2 nevzdávej to
Po stránce literární...no moc mě to nevzalo.
Jinak abych byl upřímný tak jsem na tenhle odkaz kliknul právě jenom kvůli tomu jménu, které pro mne tolik znamená...
Jo a k té snaze:)))...to říkáš proto, že ho neznáš...
ŽIJ BLAZE
Já.
Já myslím, že zas tak marná ta jeho snaha nebyla. To může posoudit každý sám v sobě. Způsob, kterým je to napsané mi připadá trošku kostrbatý.
prokletí: jak myslis, za cas ti treba budou rikat Rasputine...
seregil: copak dějiny nejsou kostrbatý???:o)
mě říkaj kamarádi na volejbalu, že vypadám jak Ježíš, když s nima hraju ;o)))))
ju?
jinak mi to přinde takové hpodně ostré... nemyslíš? možná až moc
pá ;o)
,.