Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semožnosti
Autor
agáta5
Chtěla jsem říkat rodný dům
k němu slova jako stará stolička kredenc
a zatím si vybavuju
ploutve mrtvých ryb…
co viděl
v těle vánočního kapra?
jako by ani nebyl
když vyňal duši
a řeči co byla na srdci
prořízl hrdlo
pozorovali jsme ticho
každý z jedné strany
a mezi námi řeka
25 názorů
Platí, že méně je někdy více. Ticho je oboustranné. Jak spravedlivé!
/T
Karpatský knihomoľ
17. 01. 2018Pre také básne ťa rád čítam
Tedy opravdu pěkné. Procítěné a čiší z toho (poetická) nostalgie. Však víš a znáš. Také trpím v psaní syndromem "ukecanosti." Ale důležitost k tomu nepřikládám.
Zajíc Březňák
16. 01. 2018"ploutve mrtvých ryb" a má to atmosféru! Tip.
kví, makám na ní už delší dobu, škrtám a furt to není ono... vychrlila jsem to a teď tomu dávám nový kabátek... jak já si oddychnu až na to přijdu :))
krátké a rychlé je fajn, ale když je to ke čtení, tak je čtenář trošku zklamán, četl by klidně dál... stává se mi to často... nedávno jsem četla jednu věc a už už jsem si myslela, že to je vono, to co .. a ono to skončilo... takže krátký ano, ale nechci zírat nevěřícně :)))))
upupo, lidi mají duši, ale není vidět :))))
kví, když mě znáš, tak ti smutná nepřijde, to je mi jasný... ale teď píšu poemu, tak to bude tak na tři stránky, možná víc... ale když mě něco napadne, tak kratší zase napíšu ... a díky za...
Ryby sú jedny z mála živočíchov, ktorí majú dušu. Je to taký biely vak. Ľudia ho nemajú.
Leraku, cože? Klokana? njn, dneska už je všechno možný ...
stárnoucí vlku, děkuju za čtení a návštěvu taky, že ses ukázal :)
a stříhat vlasy, kočko taky ... a zkracovat nohy od stolu ... a pivo už piju :)))
Jituš, jj, smutný trošku
evžo, díky za zastavení
Stárnoucí vlk
15. 01. 2018Žádné žvanění a rovnou na komoru - hezký ;-)
Evženie Brambůrková
15. 01. 2018/T
aleši, neboj, já se polepším :)))
čudlo diked za zastavení
goro, asi tak nějak :)
aleš-novák
15. 01. 2018to že zkracuješ neznamená, že nejsi ukecaná...:o)
lnice, zkracuju, protože je mi pořád vytýkáno, že jsem ukecaná :) ale dneska spíš pro vyjádření myšlenky ... tak snad se bude líbit :)
ano, Gabi, smutné, smutné... o tatínkovi
gabi tá istá
15. 01. 2018agátka, smutné je to, ak správne cítim*