Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seS dobou
Autor
Herr_Jaroslav
Lidská, potažmo Průšova fantazie, nezná hranic. Je to zpátečník a chce v tomto stavu setrvat, zároveň mu nedělá problém držet krok s dobou. Sdílím rozhovor s Průšou...
"Nic, vůbec nic se u tebe v chalupě nezměnilo, Průšo. Pořád stejný zpozdilec!" kárám Průšu.
"Jak nic? A co je tohle?" odpoví Průša a otevře starou almaru.
Na poličce leží několik svazků bankovek, Průšovy úspory. Kdeže nějaké banky, tady má svůj účet, Průša...
"A co?" říkám opovržlivě. "Spíš to ukazuje, že mám s tím zpozdilcem pravdu."
"Naopak," odpoví Průša, "podívej se dovnitř."
Dívám se do almary a za hromádkami peněz vidím tři pastičky.
"A to má být co?" ptám se.
"Lezou mi tu po regálech myši. Tak jsem tam dal pasti, každá má uvázanou nit, ty pak vedou tady k tomu zvonku," ukazuje Průša nad skříň. Opravdu tam visí mosazný zvoneček.
"Když past sklapne, zvonek začne cinkat," říká Průša a hledí na mne. Nerozumím.
"Průšo, já ti vůbec nerozumím. Tímhle chceš vyvrátit, že nejdeš s dobou?" ptám se pobouřeně.
"Jak 'nejdu s dobou', copak to nevidíš? Držím krok!" řekne Průša.
"No dobře, a v čem tedy vězí ten tvůj krok?"
"Při každém pohybu na účtu dostanu upozornění!" řekne Průša vítězně.
26 názorů
Dočteno, leč tušená humorná pointa mě tentokrát minula, a tak se jen omlouvám za nepochopení (nesoužnění) i za nejapný koment :-)
Herr_Jaroslav
18. 01. 2018cht: beru plně na vědomí...
Herr_Jaroslav
18. 01. 2018osmhanka: servis... vlastne servus!
Herr_Jaroslav
17. 01. 2018gabi ta stejná: Hej!
gabi tá istá
16. 01. 2018ešte mi naskočilo - kuti(?)
Herr_Jaroslav
16. 01. 2018Zajíc: Proto mu držím palce
Zajíc Březňák
16. 01. 2018Holt, někdo si jen stěžuje a žehrá na poměry, kdežto Průša jde s dobou! Tip.
gabi tá istá
16. 01. 2018:) vtipný a nápaditý ako vždy, na mene nezáleží, ascolto(?)...ostatné si už nepamätám
profil gabi je nefunkčný, nejde sa prihlásiť, komentovať, nič, tak sa mi po rokoch podarilo založiť tento - gabi tá istá
Herr_Jaroslav
16. 01. 2018gabi ta stejná: Na to, že jsem tě nikdy neviděl, jsem tě dlouho neviděl...
gabi tá istá
16. 01. 2018si piš, že jo!
Herr_Jaroslav
16. 01. 2018gabi ta stejná: Srdečně děkuji a jsi to opravdu ty?
gabi tá istá
16. 01. 2018:)*
Herr_Jaroslav
16. 01. 2018upupa: ... a pastička stojí pouhých cca 10 Kč, jasná výhoda!
Herr_Jaroslav
15. 01. 2018Diana: je to v podstatě konec internetového bankovnictví jak ho známe...
Herr_Jaroslav
15. 01. 2018Kočkodan: omlouvám se, hrozně dlouho mi trvalo, než jsem vymyslel název...
Herr_Jaroslav
15. 01. 2018atkij: příště bude rozsochatý...
Herr_Jaroslav
15. 01. 2018Gora: neuvěřitelná rychlost kritiky, to snad ani není v lidských silách. Kdybych neviděl, neuvěřím...