Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiloš Říha (Augustin_Šípek) / něco nic / křest knížky
Autor
Augustin_Šípek
Milé písmačky, milí písmáci,
srdečně Vás všechny zvu na křest svojí nové knížky poezie s názvem něco nic
Ve čtvrtek 8. 2. 2018 od 19:00 v Mlýnské kavárně na Kampě v Praze.
Kdysi na gymplu jsem se divil, jak je možné, že ti básníci měli takovou prodlevu ve vydávání básnických sbírek. Připadalo mi, že to musí být v podstatě hrc prc, něco sesmolit a vydat.
Ale najednou to člověk vnímá úplně jinak. Jak ten život ubíhá a na poezii je čím dál míň prostoru.
Poezie pro mě vždycky byla trochu způsob deníku. Forma, jak konzervuju různé všední i důležité momenty.
Po šesti letech jsem dodělal druhou sbírku a jsou to texty z let 2011-2017, které už tady na Písmáku spíš nenajdete.
Budu moc rád, když dorazíte na křest, mohlo by to po čase být hezké setkání komunity kolem Písmáka.
Kmotry knížky jsou a během večera na otázku: "Proč je něco spíš než nic?" odpoví:
Petr Glogar, kněz
Lada Brůnová, kreslířka
Ondrej Bohac, ředitel
Jakub Riha, brácha
Pár úryvků přečte herečka a dramatička Lucie Trmíková.
Zahrají a zazpívají Pavel Fuchs a Vašek Rouček.
Večerem provede Vojtěch Prokeš.
Pokud byste chtěli knížku a nestihnete křest, tak se dá koupit TADY
10 názorů
Ahoj,gratuluji a přijdu se podívat.Omlouvám Martina Zborníka, který, ač chtěl, nemůže přijít.
|||-_-|||
škoda, že nejsem z Prahy :-((, jistě bych se zúčastnila, ráda poznávám nová prostředí i lidi, jinak velká gratulace :-))
aleš-novák
31. 01. 2018super...:o) dávám do klubu, s dovolením...duše s kladem už tam je...:o)
Mám tvou první a na druhou jsem také zvědav. Když ta první je hezká v každém ohledu, jaká pak musí být tvá nová?
Ten prolog je veliká smutná pravda. Ale nebudu brečet, žejo, obzvášť na cizím křestu ...