Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senávraty
Autor
agáta5
nikdy tu nebyla zkypřená půda
kořeny voní po jílu
a jejich prsty rozevíraj zem snad aby viděla
ode dna po vrstvách
všechny ty hřbitovy odjezdů
fraktury vzpomínek
na místě kde stála stodola
průsvitný les cesty jak žíloví
žíznivě klikatí do houští
paseka chystá se rozchodit únavu
povolit otěže
a sklepnout řetízky
malými výhonky předstírá svobodu
tak jako já
prostřihnout krajinu za oknem
pro něčí návraty
19 názorů
Radovan Jiří Voříšek
09. 02. 2018DOMŮ
to je nejsilnější pojem
i když nevoní Diorem
ale vlhkem
a hnojem
ty mě chceš rozbrečet nebo co? :)) díky lastgaspe za čtení a za... to se to pak člověku píše jináč :)
Agáto, dnes těžko hledám slova. Ty verše prošly skrze mne, já tu zem s mrtvými základy prochodil, proplížil. Tím průsvitným lesem jsem hleděl a bylo mi líto, že nemohu ani ty řetízky sklepnout a svobodu aspoň předstírat. Píšeš přímo do dřeně. Je to nejlepší co jem od tebe četl. Děkuji ti za chvíli mého návratu, o kterém píšeš.
/T
tak to jsi mě potěšil, protože pořád hledám tu správnou polohu pro psaní...víc mě baví ty ukecaný, ale nad těmihle se víc zamejšlím... prostě píšu ráda :)
pro mne vynikající, přijde mi oproti tvým jiným i uspořádanější a moc hezká, moc. Nádherný závěr. Snad nejhezčí (ale má paměť je značně nespolehlivá), jakou jsem od tebe četl. Někdo může namítnout, že je to jen náladovka, sentimentální vzpomínka, ale poezie je, alespoň pro mne, jedním z nejlepších útočišť pro naše emoce. A navíc jsi text opatřila hezkým jazykem.
...hřbitovy odjezdů ... ...cesty jak žílovížíznivě klikatí do houští...
Promenlivynick
07. 02. 2018je to skvělé. Jestli jsem to neříkal už dřív, tak robinson Jeffers asi reinkarnoval
Evženie Brambůrková
06. 02. 2018Líbí se mi. :-) /T
gabi tá istá
06. 02. 2018...*
to je skoro jako od nás ---z kopce, dokonce původní obyvatelé se jmenovali Jílkovi:-)
kdy už se fraktury zhojí...
líbilo se:-)