Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDojmy...pojmy...
12. 04. 2002
2
0
1829
Autor
Leata
Možnost vypadnout z okna je součinem všech jednotlivých možností a výrazů, tudíž k - 1. A je-li : k = 3 a n = 4, pak faktoriál 1 vychází jako sublimační variace.
Záleží však na pořadí, v jakém k oknu přistupuji a kterou vlajku vidím vlát, zda má tři pruhy, a kolik kombinatorických skupin lze z těchto pruhů ušít, jakožto koberec, na kterém daná vlajka visí.
Permutace tvoříme členskými organizacemi kobercových pruhů skládajících se z n částic s faktoriálem větším než počet částic n jednoho vlákna koberce.
lea: tak kdyz je to tak lehky tak mi to napis... nebot jsem absolutne mimo... he???
No tuhle cast matiky mam jeste v zive pomaturitni pameti lec nepochopila jsem ji jako spoustu dalsich :-))) pekne podane...
Nui, to mi teda nedělej, fjůůůůůů....jsem se tak strašně lekla !!!! chm!!! :oOO
Zábavné - obzvlášť diskuse. Myslel jsem, že zde nerozumím jen některým básním, ale je to stále horší. Za chvíli již nebudu rozumět ani sám sobě.
já z faktoriály uléhám, vstávám, snídám, obědvám...a permutaticky se měním na kombinatorickou řadu upředených vlajek...
Fasik: pak nevím, jak můžete existovat, děti přerostlé....když neznáte faktoriál! :o))
Nui, tak to taky nechrápu ! ;o)))
děcka, vždyť v běžném životě tolik potřebný faktoriál permutacemi propojen s kombinatorickými skupinami zasahuje téměř do všech oblastí lidského poznání, vědění, ba i činnosti :o)))) jak se bez toho jen možete obejít...
toto dílo mě velice oslovilo, jelikož já, jako velký znalec jakýchkoli matematických zákonů plně rozumím metodě tkaní koberce na bázi kombinatorických faktoriál typu A ve skupině C na druhou dělené osmsetpadesáti..pozor, to je velice důležité, jinak totiž vlajka spadne ze stožáru a letí k vodě...k jídelně...ke stožááru...a pak šlus flus Flufnííík!!! a chlup králíka nám nepomůže ani jako mašlovačka na pekáč!!!****
aneb má to hloubku a šťávu a sílu a co ještě?
No......:o))
tady posílám avízo dalšímu matematickému odborníkovi....
Nuitíku, jsem velice ráda, že tomuto dílu porozuměl alespoň někdo ;o)))) ano, ano, letí-li totiž vlajka, ještě k tomu má-li faktoriál roven n, k vodě, což je vlastně pouze ojedinělý shluk částic kyslíku a vodíku, které podle mých informací nejsou v příbuzenském svazku, a je-li tato voda navíc ve dřezu jídelny, pak si dovolím tvrdit, že kombinatorická skupina kobercových pruhů bude značně odlišná od permutace Flufníka - a to především ve šlusu skupiny A. ;o)))))))))))))))
a ja mel pocit ze jsem do skoly chodil...aspon sem tam...ale tohle si nepamatuju :o))))