Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVina
13. 04. 2002
0
0
1705
Autor
vest
Nechcela som
Nevedela som
Necitila som
Nevnimala som
Nepoznala som
Nemyslela som
Som vinna...
Nevedela som
Necitila som
Nevnimala som
Nepoznala som
Nemyslela som
Som vinna...
cosmosphereX
03. 05. 2002
Vsak a nie sme vsetci tak trochu vinni?Ale nie, to je uz filozoficka diskusia :)
Dakujem za precitanie.
:))))) Ja sa tak nerada predvadzam. Moje manipulovanie je vzdy nenapadne, v momente, kedy ho najmenej ocakavas. ;)
dobra otazka! Hadam Matka Tereza nebola vinna, a mozno tych nevinnach viac... Aj Evans bol envinny a skoncil v plynovej komore, dovolim si podotknut!
Petr_Palkowski
13. 04. 2002
Co to znamena? Mate tu nejake tajne hesla zauzivane, ktore ja nepoznam. Poprosim vysvetlenie, :)))
lebo pod troma krizikmi si hocico predstavujem, a nie vzdy nieco dobre! :))
Petr_Palkowski
13. 04. 2002
Aha, no hej, tri hviezdicky mi zas tiez nieco hovoria ( Metaxa a pod :)) ), ale na usmev by som teda sama neprisla. A vobec, co je na mojej vine na take usmevne? :)))
Vdaka za vysvetlenie:)
Tak aby som objasnila, ide o to, ze jeden chlap kyda na mna blato,lebo si bol isty, ze spolu chodime, no ale ja o nic neviem. :))) A povedal mi, ze vsetko je moja vina... A ja hlupa som mu asi uverila!
vest, tak tu radsej ani neskusam vediet o koho ide...radsej. co k tomu dodat... tak to uz chodi. a opovaz sa mu uverit!!!