Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJeště mi zbývá vůle věřit.
Výběr: Lyryk, Albireo, Fouckault, Print
13. 04. 2002
44
0
4968
Autor
Elyanne
Ještě mi zbývá vůle věřit.
Snad neutonou
barvy v duze.
Snad ještě není smutno Múze.
Ještě mi zbývá vůle věřit.
Snad dosud tepou
srdce nocí.
Snad ještě jednou (kdosi) procit.
Ještě mi zbývá vůle věřit.
Snad ještě dýchám.
Ještě žiji.
Snad slova skládám v melodii.
Snad ještě žiji,
neumírám.
Ještě mi zbývá vůle věřit.
Jenom mi k vůli chybí víra.
forma (jakože podání) mi přijde trošku neuhlazená, ale na druhou stranu - je v tom myšlenka.
Jsem trošku rozpačitý. Z toho, jaký má tato báseň ohlas a že mě až tak "úplně" neoslovila (formou).
půjdu se podívat dál.
Popravdě ten konec mě trošku zklamal, ale po dlouhé době tady čtu zase něco, co dobrý. Ještě k tomu konci..je to takový až moc pesimistický a asi ne tak dobře vyjádřený. Ale jinak tip..
No jo, no. Ale protoze je to jedna z prvnich veci, jsem na to jeste porad hrda :)
A vubec, jak to ctu znova, porad mi to pripada dobre. Hlavne bych se v pritomnosti tak skvele pointy prilis nezabyvala formou, ktera je minimalne prumerna tak jako tak. :)))
_Rebelka11
01. 12. 2004Matyjustin
12. 05. 2002
pokud máš vůli věřit máš i víru!! Jen si ji nepřipouštíš!!
Ale máš ji.Musíš ji mít když ráno vstaneš z postele, když jdeš dál a přežíváš......časem budeš žít....:-)
S tím talentem souhlasím....Je nepřehlédnutelný:-)
A po dlouhé obě prostě musím něco vyhodit z nejoblíbenějších, protože tohle do nich prostě patří. A k tomu Tip a podpořím Lyryka s Výběrem.
Elly: A to sis mi stěžovala, že nejsi básnířka... Po tomhle Tě přece lidi za básnířku i označujou, což... popravdě, myslim si, že jsou na psání důležitější věci, než statut "básnířka"? * * * * * A kritiku... máš... :o)
pohlazení od tebe v dnech nednech
a nocích nenocích (to jako permanentne)
***********...t
Děkuji Ti, je to moc krásné.Chtěla bych napsat pokračování téhle básně, ale zatím jsem ve vakuu kdy člověk hledá směr.
Ještě jednou Ti děkuji, za avízo.
Moc pěkné. Jedna z mála básniček, která má smysl. Všíchni se smyslu bojí jako verše, protože je těžké jej udržet. A mnoho lidí přeceňue bezverší... Tohle je moc pěkné. Jedinou výtku mám snad k tvému miniaturnímu nedostatku inspirace v řádku u konce. Konkrétně:"neumírám". Tip dostaneš určitě:-). A víc kritizuj! Kdo umí psát by měl ostatním(třeba i mě) častěji ukazovat cestu.
Děkuju všem.
Idril: Nemám pocit, že bych uměla nějak dobře psát. Napsala jsem dvě nebo tři dobré básničky. Toť vše.
Idril: A kritizuji tolik, na kolik mi vychází čas. Přece jen nemůžu na netu být celý den.
Nesrovnávám tě s velkými básníky. To by mohl jen necity a nevědomec. Ale mezi námi jsi veliká:-) Celkem, většinou...
To jsem nikdy nerekl. Ma vec je davat pozor, aby nikdo o me nerikal ze rikam neco co nerikam.