Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBariéra
Autor
Umbratica
Pán s bílou holí
je už skoro na konci
slepé uličky
23 názorů
Moc děkuji za chválu a za típek , Markel .
Jsem nenapravitelná a tak se možná ted´ řítím s bílou holí do další slepé uličky .
Ty slepé uličky znám. A nadjížďky ze "zkratek". Jsem v tomhle nepoučitelně slepá.
CarverIsBack2
16. 04. 2018aleš-novák
16. 04. 2018pán s bílou holí je v pohodě...pro něj jsou všechny uličky slepé...to jen my vidoucí máme potřebu je rozlišovat...
Já jsem reagoval "na robotické auto" v Tvém komentáři. Myslel jsem to jako srandu. (Nemyslel jsem, že se posmíváš slepcům)
Ahoj Y.
Umbratica. Po prvním přečtení mi to přišlo jako černý humor, a k Tobě mi to nesedělo, proto jsem četla vícekrát a pochopila, že pointa je hlubší než výsměch.
Magdalene,
není to jen černý humor. Snažila jsem se,aby v tom byla i trocha soucitu.
Tvůj koment mě zastihl už při odchodu z knihovny.
Já bych se neposmívala nikomu se slepeckou holí.Naopak mám soucit k pánovi,který nahmatá bílou hůlkou zed' na konci slepé uličky. Sama ten pocit velmi dobře znám.
Mě to příjde jako černý humor, ale pochopila jsem to na více způsobů a i to světýlko tam uviděla. Pán s bílou holí na konci slepé uličky - světýlko uvidí.
Naše lékařská věda, pokrok, jde tak rychle, že ....věřím tomu.
Slepecká hůl může dobře posloužit i jako zbraň :) (proti posměváčkům, když na to přijde)
Yane,
nás,kteří dorazíme na konec slepé uličky a pak to zkoušíme jinudy,není třeba litovat. Možná jsou na tom hůř ti,kteří kvůli jedné slepé uličce už další cesty nehledají.
No problem. Stačí přece robotické auto. To zná dobravní značky a každý si na ně může našetřit.
Nejdřív jsem přemýšlel, jestli je to happyend (jako, že dorazil úspěšně do cíle) ale z Tvého komentu jsem viděl, že ne. Pak už jsem nic psát nechtěl.
Asi mi ho bylo líto:)
Možná jsou Japonci šokovaní našimi psy. Vím,že existují japonská plemena,ale nevím,kolik se v Japonsku chová těch evropských.
A jinak - dojít na konec slepé uličky je sice smůla,ale není to ostuda. Jen to připravuje člověka o čas.
Ten "pán s bílou holí" ,to je skoro každý z nás. Já to jsem určitě.
Jinak ale slepci mají holt tu smůlu,že nevidí na dopravní značky.
Magdalene,
pokus se napsat nějaké senrjú. Za zkoušku nic nedáš.