Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDubnové aktualitky
Autor
Gora
chlapec v pláštěnce
nosí žáby přes cestu /
pozor – jede vůz!
.............
žáby na jaře
od patníku k patníku
chodí procesí
..............
dubnové noci –
Jupiter střeží Pannu
před blízkým Jovou
36 názorů
Zajíc Březňák
27. 04. 2018Tip, nejvíce za tu třetí.
Yane, dík...je to o hvězdách...ta třetí Jupiter je zároveň Jova, U jóviše, pamatuješ si ty RŠípy výborně:-)
Já znám akorát Jovo - to byl nápoj. A potom ještě zvolání "u Jóviše!" to říkali rychlý šípy. První dvě jsem myslím pochopil. Ahoj Y.
Jani, děkuju za milou reakci, jsem ráda, že ti třetí přineslo nový poznatek...tvá díla jimi hýří:-)
Moc hezké a výstižné, třetí haiku je pro mě i poučné - přiznám se, že hvězdy kromě Venuše, Polárky, souhvězdí Velkého a Malého vozu a Orionu neznám. TIP a díky :-)))
Evži, zde jeden mladík pokaždé sedí na štokrleti a přenáší...a to mne blaží, že ještě někdo...
díky ti
Evženie Brambůrková
17. 04. 2018O žáby se musí pečovat. :-) /T
Jupiter /dle bájí/ byl velmi přitažlivý muž ve středních letech - a Panna...
supíku, díky, chtěla jsem o žábách napsat "seriálek", ale je těžké právě o nich vymýšlet něco "objevného"...děkuju
qí - Jova je on sám /Jupiter bez Jovy 2.p. až do konce skloňování/
a na jaře /v dubnu/ je Jupiter /Jova/ nejblíž Panně
modrá muška
17. 04. 20185-7-5 ? téměř přesně ! zrova jsi tady strčila většinu haikistů do kapsy ! pochvala .-) dobrá hra !
Moc milé. Vidím procesí žab živě před sebou. Trochu netradiční pohled na duben. :-)
díky, Aleši, tady putují naopak - od zámeckého jezírka ven přes silnici bůhvíkam:-)