Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSen
Autor
Dagmaram
Sen
Ach,
Nepůjdem dneska v noci spát,
Chci slovy s tebou šermovat,
Zlatavým pudrem svéhlavým,
Tvé vlasy drsně načesat,
Přestanem dýchat na celou chvíli,
Vklouznu ti rukou pod košili,
Abych tě směle pohladila,
Kde je kůže tolik jemná bílá,
A Slunce prstem nezavadí,
K laskání hebkého to svádí,
Drze vykrákám tě za vlasy,
Na tvém upoceném čele,
Odevzdáš se mi nadvakrát,
Uvolníš se ještě, ještě ... déle
Ach,
Dagmara 05.02.2018
14 názorů
Díky gemini, tohle uz jsem psala tak davno. Je zajimave se k tomu vratit :-)
No jo, stojíš o hlubší kritiku ? Do široka se usmívající a šibalsky mrkající smajlík.
Voňavý opičák a s plnovousem? Teda je fakt, že už jsem delší dobu nebyla v zoologické, ale to spíš zbaštím modrou zebru na bruslích ;-))
Jenom legrace, díky za příspěvek :-)
Ber to z té lepší stránky.
Neodpověděla jsem jenom tak, aniž bych se podívala s kým mám tu čest. Tvorbu máš rozsáhlou. Proto letně letmo, ale to doženu ;-)
Rety v slaném uvolnění,
Tvá vůně vody po holení,
Ve světle sedající prach,
K tvojí potěše vzácný pane,
Žertovně zvící Kočkodane,
Odtuším sáhodlouhé aaach,
;-))
Koukla jsem letmě na tvou tvorbu. Máš dobrý humor ;-))
Ahojky. Moc díky za příznivý tón tvojí kritiky. Těší mě, že i někdo další spatřuje krásu v lehce blouznivé uvolněnosti. Má nemoc má pravidelné recidivy a doufám v její nakažlivost :-)
Hodně mi zazlívají, že nejsem přísně rytmická. Kategorie vázaný verš praví: texty rytmické či rýmující se či obojí :-)
Ach ten Mácha. Ten májový poetický virus. Jsi tak nějak správně nakažena. Tvá "nemoc" se mi líbí.