Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSnad jednou ...
Autor
Diana
Snad jednou, v jiné dimenzi,
netkne se lásky čárový kód,
křídla už nebudou na benzín
a pravda přijde vždycky vhod..
Vlády se ujme Soucit s Krásou,
falešné fanfáry vyladí -
byly tu pro nás vždy a jsou -
Pegasa zbaví opratí.
Svět začne znovu v písni kosa,
snad jednou, v jiné dimenzi,
správně se pohne zemská osa,
konečně Láska zvítězí!
25 názorů
Tam se potkáme! Je krásné si zase takhle povídat a tak souznít. Díky, díky, Jarmi.
Bylo by to krásné,ale podle mne v to mohou doufat jen Ti,kteří se po smrti dostanou do nebe ......
Napsala jsi to opět nádherně..... T*
Marcela.K.
07. 05. 2018Snad jednou...?
Žijeme tady a teď...a Láska vždycky vítězí - vím to, věř mi. :-)
Dodola - díky, v to taky tiše doufám - podpořila jsi moji naději. :-). Měj se krásně!
Lakrov - ano, moje celoživotní utopie. Ale třeba se oba ještě dočkáme - v té jiné dimezi... :-))). Děkuji ti.
Děkuji přátelé za milá slova a povzbuzení. Máš pravdu. Luboši, nebyla jsem tu tak dlouho, že jsem měla problémy jak s úpravou, tak s umístěním té básničky.
Lerak - letošní máj je opravdu výstavní!
Nápaditě poskládaná slova a pěkná poetika. Tvůj optimizmus a za okny krásný máj. Láska má našlápnuto.
Po dlouhé době ti mohu splatit tvé návštěvy u mne čtením tvé básně:-)
Je moc milá s pěknými verši a idelaistickým obsahem, jen víc takových:-)