Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdesi dávný stín vše viděl
Autor
ARNOKULT
Kdesi dávný stín vše viděl
Myšlenky se v neznámu
propadly do říše snů
do slov zcela bez stínů
Křikem křik lze stále sytit
ve světě co zná jen ne –
když zavrhne poznané
Básník musí stále vidět
plně – v pravdě – při světle
i barvy již odkvetlé
8 názorů
Doopravdy teď nebudu mít minimálně do konce listopadu čas. Prostě jsem výjimečně v květnu měl "volno" + sousedka, která mi to v podstatě stále říkala.
Miroslawek
28. 05. 2018Tvoje volba, kterou ti rozmlouvat nebudu. Ale přijde mi škoda vzdávat to tak brzy.
Mám rozepsány dvě odborné knihy (čistě odborné - vodní právo + historie vody). Navíc jsem zde krátce. Sám jsem udělal chybu, že jsem sem něco napsal. Měl bych pracovat tam, kde je to potřebné.
Arnošt Kult VÚV TGM
Takže končím.
Miroslawek
28. 05. 2018ARNOKULT: příspěvek se dá upravit/opravit přes volbu Moje ->Díla->Upravit. Je to pak dobré v komentáři zmínit, aby již existující reakce pod textem nepozbyly smyslu.
Motivace změny do slov -> s city mi uniká.
Podobně
ve světě co zná jen ne
na
v světě který zná svá ne
Děkuji. Musím se přiznat, že šlo o první příspěvek, který jsem zcela nekontroloval. Takže správnější (samozřejmě i tak zcela nedokonalá) verze je v "odpovědi".
Kdesi dávný stín vše viděl
Myšlenky se v neznámu
ponořily v říši snů
s city možná bez stínů
Křikem křik lze stále sytit
v světě který zná svá ne –
tam kde tupí poznané
Básník musí stále vidět
plně v pravdě – při světle
barvy stáří odkvetlé
Miroslawek
26. 05. 2018On ti ten trochej tak nějak úplně nevyšel - 2., 6. a poslední verš. Sdělení textu je skutečně pouhé informativní sdělení, nikoli básnická výpověď. Ale na tu je ještě dost času, stejně jako na hlubší kritiku, jak vidím.