Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVečerní příběh doktora Sádla
Autor
RaKu
Večerní příběh doktora Sádla.
Na univerzitě ve výzkumném programu Pracovali dva Mikrobiologové. Znali se již od školy a měli dospělého syna.
Syn již po vysoké škole se zhlédl v milé a bystré studentce. Byly spolu nějaký čas, a syn, říkejme mu třeba Filip onemocněl žloutenkou,
Za Filipem chodila jeho snoubenka a otec. V den návštěv se u něj náhodou sešli, a odcházeli spolu. Tak se to stalo ještě několikrát.
Filip odešel z nemocnice, a přišel na to, že je zdráv, nemá žloutenku. Ale ani snoubenku. Ta se zhlédla v jeho otci. Měli spolu několik dětí.
A syn Filip? Vzal si ve svém vlastním masochistickém pojetí světa, tu nejošklivější holku co našel. Prý aby se světu pomstil.
Ta holka nebyla ani hodná.
4 názory
1/ještě - za Filip bych dala čárku,2/ naopak doplnila za vzal si
1/říkejme mu třeba Filip onemocněl
2Vzal si ve svém
nějak by asi chtělo upřesnit, že těch několik dětí neměli okamžitě - pohrej si trochu s nápaditým, humorným vyjadřováním...
do začátku dávám tip, a piš dál, tohle ti jde:-)
Hm, s tou snoubenkou je to legrační, a ještě rýmované:-)
Moc stručné na povídku, snad miniatura prozaická...škoda, žes více nerozepsal/a/, smysl pro legraci, ač černou, tam vidím:-))