Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNaštěstí!
Autor
Diana
Naštěstí!
Naštěstí máme přátel dost
a ti nás nikdy nezradí!
K nim můžeme jít pro rady
a pro úsměv, jak pro svátost.
Naštěstí máme svědomí,
jež nedáme si porušit.
Pak červi, jdoucí po duši,
nechápou to, co víme my:
Doba je vždycky něčím divná…
Však vládneme mocným kouzlem:
Agape - láskou, vítězící nad zlem!
Existuje větší hřivna ?
21 názorů
guy - Ano, svatá pravda, ale tuhle perlu v památníku nemám. Spíš ve vědomí...
Milí přátelé, Evženie, Leraku, Kočkodane a Musaši, díky, moc pro mne znamená, že jste četli s pochopením...
Když jsme u toho starořeckého pojmu agape - Jistý moravský národní buditel nosil křestní jméno Agapit. Asi na něj to křestní jméno mělo dobrý vliv,protože to byl lékař - lidumil a literát. - Tip.
Evženie Brambůrková
17. 06. 2018Něco nám ještě zbylo. :-))) /T
Teda, MKbaby, to byl zase jednou hřhřebíček na hlavičku, hihi. Víš to, že jsi pořád to stejný "číslo" jako kdysi?! ...:-))))
A Aleš má asi taky pravdu s tou "nahrávkou". Sice jsem to mínila původně docela vážně, ale humoru dávám vždycky zelenou :-))))
aleš-novák
15. 06. 2018jak se mi zhoršuje zrak, tak jsem viděl apage v tvém textu...:o) takže spojit to do kontrastu bylo dílem okamžiku...:o) když je dobrá nahrávka, smečuje se snadno...:o)
aleši, to je geniální! Smekám! Já bych si té přesmyčky nevšimla!
Vesu - ty vždycky rozumíš... jsem za tebe vděčná prozřetelnosti...
Gora - víme své, odvahu!