Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRotopedie
Autor
Kolobajda
Rotopedie
Trénovat na rotopedu
bez problémů jistě svedu…
Až jednou jsem to přehnal - běda
a tak jsem skončil u ortopeda
11 názorů
Evženie Brambůrková
17. 06. 2018Sportem k trvalé invaliditě. Raději vzpírej, pivo snad máte. :-) /T
Ještě bych do toho namontoval otropedii :-)
(Otro = španělsky druhý ve významu jiný, stejně jako anglické other.)
Pavle, možná by to bylo lehčí, kdybych byla lehčí...být šlank jako ty, nechytla bych artroskopii:-)
Vida - další varianta "hloupého Honzy" , jedna lepší než druhá.
Aleši, vím že máš inteligence nadbytek. Proto tu kolenoskopii beru jako vtípek, kteří (například R.L.) nemusí pochopit. Tak pro ty "ostatní: kolenoskopie je výkon (punkce), ale nakažlivá je kolenoskopje. To se pak nesmí konzumovat vepřové.
No jasný. Kolonoskopie nakažlivá je! ( Zejména tím trpí stonožky.) To je obdobné, jako když chytneš hluchotu od polena.
aleš-novák
15. 06. 2018myslím, že u hloupého Honzy sehrálo roli nedostatečné věno...ani drak princeznu nechtěl...:o)
kolenoskopie je nakažlivá? musím si dávat bacha...
Ahoj, děkuji všem, hochům i dívce za tichý tip. // Aleši - kolenoskopii postoupila moje žena, a teď má třetinu menisku pryč. A zrovna totéž čeká Irču. Nemají to holky lehký. "...víš, holky těžší to maj..." zpíval kdysi Honza Nedvěd. Apropó - co ten hloupý Honza?
aleš-novák
15. 06. 2018hlavně aby to nekončilo kolenoskopií...:o)
Pobavils mě. Super. Budu se po ránu v posteli jen protahovat. Kámoška lenost mi zatleská. Ten název je taky bezva!