Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOchlupený Berlín
Autor
Movsar
Just a perfect day
Vyjela si někam za flirtem, ženská v oranžových šatech. Parfém deluxe, psaníčko a v tramvaji ještě žužlí rtěnku. Nohu přes nohu a v ohybu nedočkavý stroječek na radost. Někde v centru už ji čeká pán, v ruce tulipán. Dají si sangrii v parku a až se setmí, půjdou domů. Bude to perfektní den. Ona pak doma ztratí šaty a on pro ten stroječek v ohybu hlavu. Bude to perfektní den.
I smrt
I smrt se dožaduje pozornosti. A tak jede ta krásná mladá maminka ve svém stříbrném volvu kolem řeky, klouže asfaltem s telefonem u ucha, v mimisedačce robátko. Občas jukne do zpětného zrcátka na to štěstíčko za sebou. Další vteřina reakčního času připsaná na zálohu smrti. Mateřský pud lidských samic je jen blud sociobiologů. A optikou smrti dobrý vtip.
Nahatá napajedla
I v náhle propadlém počasí svá napajedla neskrývá, protože co kdyby se našel žíznivý poutník. A tak cestuje Prahou s nahatým výstřihem, celá usměvavá. A mlsnilů vyprahlých k smrti se cestou najde..
Ochlupený Berlín
Zapaluje její erogenní zóny jako nepřátelská města. A ona hoří a křičí. Bere věže, roviny i zákoutí. Zbývá už jen ochlupený Berlín.
Cumlatá zrzivka
Cosi povídá do telefonu, jako zběsilá mluví o překot. A vymluvila by do světa díru, kdyby její baterie neměla limit. Podívá se na displej s hrůzou, kolik toho ještě nestihla říct, co všechno zůstane zamlčeno. Soudím, že právě to je to podstatné: její němá zrzavá píča.
Vlasto, hlídej
Dorazili k vietnamské večerce v Korunní. Dvojka tuláků. On odloží plechový kbelík s haraburdím a dvě tučné igelitky a zavolá na svou družku: "Vlasto, hlídej." A Vlasta, peroxidová blondýna v letech, nervózně stepuje kolem, hlídá. On zatím vybírá víno, čeká je podvečerní lahoda na Královských Vinohradech.
Milenci
A pak k večerce dorazil jiný pár. On měl tvář rozbitou granátem nebo pěstmi, gangster z Balkánu, ona prsatá macatice v tygřích šatech. A i tady byly kostky vrženy: on zmizel pro víno, ona čekala venku. A jak si všimla mého pohledu do důmyslného dekoltu jejích tygřích šatů, dala se do hovoru. Co dělám a na koho čekám. A ona rovnou, že na milence. Nejspíš rozšiřovala portfolio. Jenže v tom se vrátil její gangster, vzal ji kolem pasu a pobaveně a docela kamarádsky, jak je v Jugoslávii zvykem, ke mně zavolal: „Ne, to neny moje pritelkyne.“ Mezitím se Vlastě vrátil pritel, sebrali džber a zmizeli čerpat chvilku bumbací.
9 názorů
já vám přátelé děkuju za návštěvu, tedy důvěru, že číst to není tak úplně ztráta času.
Jeff Logos
17. 06. 2018Trefné a pravdivé až běda.
díky, agáto. jsem rád, že tě konečná stanoce zrzivky nešokovala a přijímáš míšení vysokého a nízkého, protože literatura od dob bible (s kterou se samozřejmě nesrovnávám) je právě o tomto míšení žánrů. viz auerbachova mimesis.
u milenců je na konci nějak moc přítelů :)
jsem vykulila oči u zrzivky.. poslední slova jako když píchneš do vosího hnízda .. ty seš ale :)))
a ještě jsi nepsal, jak se přestávají ženský holit... to je nový kult zas .. bejt chlupatá :))