Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNejistá
Autor
Gora
opravuje hraniční zídky
poskládané z placáků
nasucho
prsty ohlazují hrany sporů
- hra jednoho páru rukou
poslepu hmatá pod kamením
placatý řad nízkých vin
píď po pídi
chrání si v panství celý svět
byť na kolenou
byť za hranou
ta uhlazená paní
co nosí v dlaních zpět
svoji půdu
vyfoukanou z planin
39 názorů
Karpatský knihomoľ
16. 07. 2018/*
blacksabbath
11. 07. 2018kráné...........*/**
Po dlouhém bezvětří bývá často dusno a paní o tom ví své.
Oh, ano, ty dlaně žen!
Dělnický básník (někdy víc prozaik)
10. 07. 2018byť za hranou..., každá druhá, takových oblázků, to by se dalo prodávat
:)))) jj, ale lidem se to líbí, to je důležitý... agáta je jen šťoura :)) jistá :))))))
nevím, nevím, sic opraveno a logické, ale jakoby přehuštěné.. jestli mi rozumíš... chceš tam dát co možná nejvíc informací... co takhle? nasucho opravuje hraniční zídky, poskládané z placáků a na ty spory se vybodnout, máš je hned v dalším řádku ... prsty ohlazují hrany sporů, uvízlé traviny - hra atd....
konec se mi líbí
první verš je takovej nějakej makovej ... vypadá to, jakože jsou z placáků uvízlé traviny... proč takhle komplikovaně?
Ty dvě poslední sloky se mi líbí víc; dokud budou takové ženy, pro které ''ženský úděl'' ještě není úplně nemoderní pojem, svět bude snad ještě chvíli fungovat :-)
Kočkodane, usmívám se, díky, vtipálku...ale zas konec by to byl hezký, udušení Písmáky, proč ne??
Prokaždého ježivot něčím těžký a ta paní to z mého pohledu krásně symbolizuje. Moc hezké.
Evženie Brambůrková
06. 07. 2018To je hezké. /T