Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte secestovatelská úvaha
Autor
aleš-novák
turistickou žirafu
pořiďte si hned
má na sobě mapu
i dalekohled
14 názorů
Agi, tak se mi zdá, že když vidíš houby, měla bys je chodit sbírat do lesa. Ale jinak: z operace očí má většina lidí strach. Já jsem před tou O-pera sbíral informace kde všude. Jedna paní mi doporučila to Gemini, no a byl jsem překvapen - přímo šokován. Mile. Když jsem zalehl a přikryli mě nějakou fólií s jedním otvorem (pro to oko, aby nedošlo k omylu!), sympatická paní doktorka si se mnou povídala, a k tomu mi pouštěla Brontosaury - Tulácký ráno... a za 10 minut říká: Tak hotovo!!! A já na to: Vážně? Já myslel, že jste ještě nezačala!!!
to se máš.. dneska umí už divy ... přestávám pomalu číst, protože mě ta malá písmenka rozčilujou... a to jsem si ještě donedávna myslela, že se mi mění vkus na literaturu .. houby, nevidím :)))
N o jo, Agáto - zase kecám... Už třetí rok mám nové plastické čočky od Gemini (to je reklama!), měl jsem šedý zákal. A proto operace (laserem) byla zdarma. A předtím jsem měl pouze "silnější" dioptrie na čtení. A teď mám +1, a na dálku vidím jak ostříž - bez brýlí... ; -))
Evženie Brambůrková
10. 07. 2018Cilindr si dej na palici, hůlku pod paží,
s Aminou pán vesele na safari vyráží.
No jo, ale jak se k tomu dalekohledu dostanu? A kromě toho: jsem tupozraký, cylindr 3... a šeroslepý. Asi zůstanu doma. /**
aleš-novák
10. 07. 2018můžu jen doporučit...:o) ale pozor, při nízké oblačnosti žirafa okusuje mraky a způsobuje dešťové přeháňky ...
Evženie Brambůrková
10. 07. 2018Hned zítra si pro jednu skáknu. :-)