Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeděle XVI.
Autor
Gora
kos vychutnává
poslední letní jabko –
i s chodbičkami
..........
v pavoučí síti
bloudí první paprsek
po těle můry
............
léto se láme –
větev plná ovoce
tou tíhou praská
48 názorů
Radovan Jiří Voříšek
08. 11. 2019mají kvalitu všechny 3
poslední se mi líbí nejvíc pro ten dvojitý praskot
to je podle mě hiku, za které by se nestyděli ani japončíci
KK - ano, u mne bývá vždy dlouhá diskuse...ale jsem za ni ráda:-)) a díky i tobě:-)
Karpatský knihomoľ
20. 10. 2018Kristepane, koľko komentárov. Nechcel som sa opakovať po niekom, tak som si ich všetky čítal. Niežeby boli nezaujímavé, ale Kristepane, samotné útle dielka sú len nepatrným apendixom nad dlhým zoznamom. Páči.
Krásná letní atmosféra. Zejména se mi líbí užití slova jabko. Proč v poezii nevyužít hovorovou češtinu?
Jabko s chodbičkami, paprsek bloudí po tělě můry - prostě krásné!
Jani, děkuju...ráno kouknu na vyschlou zahradu a melancholie přitéká sama od sebe:-))
Evženie Brambůrková
29. 07. 2018Léto je pěkné, jen trochu vody......:-) /T
pripadá mi, že Tvoje nedelné sú často aj smutné - tým viac, že sú zo života
Mne se zase nejvíc líbí lámání léta, tíha a praskající větev. Letos to tak je, hutné, těžké léto...
Vždycky ne, letos ano...moc sucho a moc plodů, asi...trošku jsem změnila, dík:-)
Prostřední haiku by se mohlo líbit i Můře:)
třetí už vnímám víc jako miniaturu
Ha. Prozradila ses! Zaléváš "Melancholica musciata." Já, v Tvém dnešním verši, ten akcent melancholie zkrátka pociťuji.
Karle, děkuju, vidíš, ty zaléváš květy melancholie, a já jen muškáty, a pak kdo je tu básník:-))
Přišel jsem až teď. Pidi létenky ještě čerstvé a dobré, Goro. Když usíná žárem povařený letní den... vždy rád jsem na zahradě s múzou zaléval žíznivé květy melancholie. Taky to s Tebou prožívám.
První a pro můru asi ten poslední...
upadla... když láme, tak raději padá- ať je v tom dynamika
Jitko, překvapení se povede jednou za čas...ale mne těší i pěkná mini, díky:-)
kví, no, kos má hlavní chod i s přílohou - 2 v 1:-), gurmán
můra je poprvé na slunci:-((
lámání je letos znak plodnosti:-)
a děkuju