Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUvidíme
Autor
Indianska
17 názorů
Od věty - "A teď nastala ta pravá panika." - je to naprosto nevěrohodné a znevěrohodňuje to celý příběh. V následujících otázkách žádná panika není, naopak je z nich cítit tvůj kalkul. Nedovedu si představit, že bys přemýšlela například o tom, co se stane s tvým oblečením, kdybys byla svázaná v zašroubované bedně. A že by sis v té situaci řekla - uvidíme?
Je to zvláštní povídka. Od začátku je v ní takové "klidné napětí" nesené prostřednictvím pociťů protagonistky. Jen si celou dobu říkám, že to "nějak" dopadne, a ono to nedopadne, takže napětí či zvědavost, která mě naplňuje v průběhu čtení je po dočtení vystřídána pocitem nelogičnosti; nelogičnosti plynoucí z otázky jak mohl vzniknout tenhle zápis... Nebo to bude mít pokračování?
Evženie Brambůrková
28. 09. 2018Na ošklivý sen by to stačilo. Tam se konce stejně nedočkáš. /T
Ahoj, mohla bych nominovat tuto tvoji povídku do soutěže Prźa měsíce? Stačí, když sem napíšeš souhlas...dík.
Možná mohlo být víc o tom muži - jak a kde ho potkala? Proč ji vezl do lesa? Zdá se, že ji věznil dýl, když naznala, že DNES ji chce zabít.
Konec je náznakem možného pokračování.
Nicméně, hezky potavě napsané. T.
Moc všem díky za zpětnou vazbu. Jsou to takový moje hokusy pokusy, ale občas něco naškrábu a sem se to většinou stydím dát :D Tak... všecko je jednou poprvé. Díkes.
Ještě k prologu. To, jako, na začátku, dnes tak "oblíbené," je prznění češtiny. Když se nad tím zamyslíš, jako přemýšlela, ve skutečnosti znamená, že nepřemýšlela vůbec, pouze jako:).
Copak napsané je to dobře. Ale nemůžu si pomoct, chybí konec. Nebo je to špatně ukončené. Co když víko třeba ani nepřišrouboval a jen to hrál... Nějaký pokus přijít měl.
A že by ji cizí člověk jen tak pro nic za nic sledoval? Nebo on má být ztělesnění osudu, nebo smrti? Otevřený konec nevadí, ale nějaké rozuzlení by přijít mělo, pointa. Tady bych řekl spíš nedokončené, než otevřené. Ale tip za popis.
Napsané dobrým slohem, promyšleně, napínavě...a teď si už jen budu lámat hlavu, jak to dopadlo. Uvidíme:-))
Říkám si, že ta panika mohla být víc zřetelná, ale pokud se nemohla hnout...také se divím, že dobrovolně do bedny alias rakve vlezla...ale asi chtěla umřít, přesto - pud sebezáchovy by zřejmě přebil vúli.
Překvapila jsi - rozhodně napiš pokračování.