Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOd kamene ke zlatu
Autor
zzlatý
"Od kamene ke zlatu, od divadla ke státu"
Tak se nazývá akce ND ke stému výročí vzniku Československa a stopadesátému výročí položení základního kamene v ND. Informaci o tomto záměru umístil na Písmák autor kaplička po polovině června. Napadlo mě, jestli bych nemohl nějak podpořit zmíněnou, věřím že bohulibou akci, a poslal jsem na oznámenou adresu své dvě věci.
Mile mě překvapila dnešní e-mailová zpráva, že oba moje odeslané výtvory budou otištěny s dalšími 148 pracemi v Almanachu ND, na jehož křest jsem byl do ND pozván a součástí křtu bude i prohlídka ND.
Možná to bude někdo vidět jinak, ale já se cítím velmi poctěn. Moc rád bych se vydal na cestu. Pouze mě trápí zdravotní stav, jestli jsem schopen tak únavnou cestu bez následků zvládnout.
20 názorů
Toto je odkaz na foto z akce "Od kamene ke zlatu, od divadla ke státu" https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2574764922550189&set=pcb.2574786455881369&type=3&theater
Dobrý den, chtěla bych se zeptat máte fotky které vám poslalo národní divadlo? Já to nějak prošvihla vyzvednout. S pozdravem Alen
Skutečné jméno bixley neznám, ale já tam byl pod svým jménem, ale nehlásila se, tak nevím, škoda...
Ano, to muselo opravdu být zajímavé...pokud vím, tak i bixley z Písmáku uspěla se svým příspěvkem a měla pak podobný program v ND :-)Jste šikovní autoři.
Dám časem na svůj web i nějakou fotku i s dětmi, které do Almanachu vkládaly obrázky, nějaké jsem dal, myslím, právě na facebook.
Bylo to hodně nákladné, ale pěkné, ač jsem docela trpěl a navíc pršelo. Trochu jsme poseděli v kavárně Slavie, prošli se po Karlově mostě, Malé Straně, Kampě a pak zasedli v kavárně Savoy, následně v kavárně nad Novým divadlem. V ND divadle jsem dostal dva Almanachy a certifikát přímo z rukou ředitele ND Prof. Buriana. Křest byl spojen s prohlídkou ND od základních kamenů, hlediště až po terasu na střeše s vyhlídkou na Prahu. Byl to zážitek, nelitoval jsem námahy, ani peněz.
agáta 5 : dík za milá písmenka.
Dobrý večer. Taky jedu. Jsem pozvaná. Jen by mě zajímalo kdo všechno je z Písmáku pozvaný. Jelikož by bylo hezké se osobně s někým z Vás setkat v Národním divadle. Lapezka
Přátelé, děkuji Vám za milá písmenka. Jsem odhodlaný jet, jenom moje paní tvrdí, že to nedám... Protože i černý humor je humor, tak jí tvrdím, že každý člověk musí jednou zemřít...hi
Mám radost s tebou. A díky, že ses podělil. Blahopřeji. Doufám, že to zvládneš a že to bude krásný zážitek....
Je hezké, že jsi přispěl a tvá dílka byla vybrána do almanachu, blahopřeji!