Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semý tělo je můj bůh
Autor
cvrcka
13 názorů
starej Rendle, díky za reakci dle gusta a vjemu, vážím si toho.
Prosecký, :) hezká smrt,nepochybně. Básníka si netroufám odhadovat, ale u některého by ses určitě trefil ;)
atkij, díky za připomínku a samozřejmě rozvedení svého pocitu. Přimělo mě to k důkladnému zamyšlení. A zatím jsem neobjevila žádnou lepší variantu k nebude/bude. Chápu vjem,cením si podnětu, začleňuji do příštích procesů. (a mám za to, že i zde funguje jako určitá gradace, směrem "nebude, ba naopak" anebo "ba co víc" :) - jemně naznačená,nepřehnaná gradace :) uznávám,že možná částečně rozmělňující)
Lerak12, těší mě, že podprahově vychutnáváš nerozum .)
Zajíci Březňáku, zajímalo by mě, co pro Tebe říká ten název. I v kontextu vyzdviženého verše. Moc by mě to zajímalo :)
Norsko 1, může být :D pokouším se nebrat si to osobně :D
agát, mile rozjímáš, mile mi činíš:)
qí, ještě v jedné variantě bylo nakonci "nový list a tvůrce" , jojo, bystroyokoono!
Goro, dík za konkrétní rastr Tvého čtení, s vůkol nejsi sama...ten muj zoban,to je ořech, ai pro mě.
Básník chce se státi lahví plnou Veuve Clicquot, počká si, až ho vylijou na dopisní papír na stole a uschne. Hezká smrt.
Abych zcela porozumněl, to tedy ne. Ale když poskládám poetiku s pocity... tak pěkný souzvuk. Líbí.
Zajíc Březňák
22. 10. 2018Zaujal už název. A pak zejména to: "neskutečně toužím po blízkosti".
já se zatím nechytla ani na druhé čtení, ale oblíbila jsem si slabounkou vůni původní chvíle... můžu jít dál :) a ještě se vrátím asi víckrát...třeba se chytnu víc.. zatím jen pocit, milý, ale neumím ho uchopit
Krásná poezie, vícevrstevnatá...již nástup do básně v prvním verši má hloubku, která postupně "vybublává" na povrch, aby útržky vnímání se pomalu usazovaly na sítu ...
Zůstává zdánlivě chladná tichá plocha
Silný poslední verš navenek tma a ve svatyních tlukot...
Zajímavé, cvrčko.
Druhý verš by mi nechyběl, zvláště to - vůkol.
Všímám si víckrát použitého nebude - bude, ale jen k úvaze:-), vím, že promýšlíš každé slovo.