Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seztracený čas?
Autor
aleš-novák
jasně že můžu
přetočit hodinky zpátky už večer
a pak jít v klidu spát
o hodinu déle
ale co třeba
zapálit oheň
opékat na kameni jitrničky a sýr
přikusovat zelí
roztáhnout slunečník když začne mrholit
a čekat se smíchem až se z rádia ozve
jsou přesně dvě hodiny
a pak ještě jednou to samé
o hodinu déle
19 názorů
V rádiu se mluví o tom , že se možná od roku 2019 už hodinky přetáčet nebudou. Ale některé státy prý chtějí jen letní čas . No to by bylo dost zajímavé ,protože jim by pak úřady vzaly hodinu života a nikdy by jim ji už nevrátily zpátky . Tip.
aleš-novák
30. 10. 2018děkuju všem...
Prosecký: negativní vliv konzumace jitrniček jsme kompenzovali zvýšenou spotřebou zdraví prospěšného zelí...:o)
Čekal jsem, že umělec tvého formátu se vyhne tak vyčpělému konzumerismu (navíc jitrničky jsou svým složením naprosto nezdravé: Vysoký obsah tuků, nijak zváštní bílkovin a vlákniny, že bys splakal) a stráví "nabytou" hodinu s vyšším intelektuálním přínosem.
Uděluji tip jenom za to, že báseň je ve spisovné češtině.
haháá, takže když ve dvě půjdu vykrást banku a pak se posune čas zpátky, tak jsem vlastně nic nevykradla... sakra, zas jsem to zaspala a mohla jsem být bohatá ... :)) zase zůstanu chudáá
sýr miluju... takovej ten uzenej, teplej.. mňamky
Evženie Brambůrková
29. 10. 2018Pěkné.
ale jo - ty máš pravdu - vždyť to je ta pointa, v tom je ten vtip... :)
aleš-novák
29. 10. 2018jasně Kolobajdo...češtinsky máš třeba pravdu. Jde tu ale taky trochu o první sloku, spíme o hodinu déle, nikoli později...
Malý jazykový koutek: V Liberci měli psinu z mého ostravského přízvuku. Ale jen tři týdny. Rychle jsem se přizpůsobil (já - homo sapiens). Ale šlo mi to opravdu proti srsti, když jsem slyšel: "...vona tady ještě není, vona příde vo hodinu dýl..."
No tak prosím tě: o hodinu později - i ty Liberečáky jsem to naučil! Nic ve zlém, jinak to máš vtipné - jako vždy... ; -)) /**
gabi tá istá
29. 10. 2018:)*